• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu (Rookie) Petikon ABC 25.5 klo 13.00

Pääosassa Rookie/newbie. idea: lähti täältä
Siis tarkoituksena ajella rauhallista matkavauhtia pitkin mukavia mutkateitä. "Vetohenkilöt" järjestää oman ajelunsa vaikka lähtöpaikka olisikin sama ja samaan aikaan.

Ja minä EN osallistu ajeluun jos ei ihmeitä tapahdu. 99,9% varmuudella olen kyseisenä ajankohtana tienaamassa rahaa uuteen eturenkaaseen... Vetohenkilövaihtoehdot löytynevät jostain täältä...

Apuva...elkää nyt siirtäkö tätä enää minnekkään... Muuton meil on huomena liuta tosi kiukkusia motoristejä...

Mutta edelleen Petikon ABC su. 25.5 klo 13.00.
Siinä kahvit ja joku saapi lähtee "vetomieheks/naiseks"- en ole minä!

Reitti/määränpää päätetään siinä ja meittii sit lähtee kaks "kuppikuntaa". Kanttailijat saapi vetää omiaan edellä ja me "muut" maisemien katsojat tulemma perästä ja "Rossit" odottaa kiltisti
tounge.gif

Meniks tää näin?

Kaikki vaan mukaan, jotka kynnelle kykenee
062802moto_prv.gif

Apuva...elkää nyt siirtäkö tätä enää minnekkään... Muuton meil on huomena liuta tosi kiukkusia motoristejä...

Reitti/määränpää päätetään siinä ja meittii sit lähtee kaks "kuppikuntaa". Kanttailijat saapi vetää omiaan edellä ja me "muut" maisemien katsojat tulemma perästä ja "Rossit" odottaa kiltisti
tounge.gif

Meniks tää näin?

062802moto_prv.gif
Tää on hyvä tällee!
smile_org.gif

tounge.gif

Meniks tää näin?

062802moto_prv.gif
sama paikka ja sama aika. mikä vois mennä vikaan
wink.gif
sori et sotkeuduin peliin mut oikeesti tuolta "yleistä moottoripyöräilystä" alta ei näitä ajeluita löydä. omalta osaltani toivon myös että "vanhat" .orgilaiset saa osallistua jos haluu ajella rajoitusten mukaan/niiden alle...

ABC petikko, Kehä III, myyrmäen ja martinlaakson liittymän kohdalla "montussa". Entinen "lama-esso". Martinlaakson voimalaitoksen kohdalla. Siis Hämeenlinnan motarin ja vihdintien puolivälissä kolmoskehällä.

Yritän pitkästä aikaa päästä mukaan
062802moto_prv.gif
. Edellyttää tosin, että muksun sählyt loppuu ajoissa
tounge.gif
.

Dodii, kun torstai meni ketuilleen töiden takia niin uusinta mahdollisuus tulikin aika nopeasti. Täytyy tulla jos vaan herään ajoissa, pitää toljottaa Stanley Cupin ensimmäinen finaali alkaen 03:00.

Mjuu, kylhän sitä vois yrittää vaik messii päästä.
taitaa kyl saada kyytiläinen jäädä himaan ku ei oo tottunu "pidempiin" reissuihin viel.

Tuun jos ehin.

Onko mitään karkeintakaan käryä suunnasta ja kestosta? Viimeksi kyllä sanottiin että voihan letkasta jäädä mutta en mä sieltä viime reitiltä ikinä olisi kotiin löytäny
biggrin.gif

Suunnaksi ehdotan itä-uuttamaata tai jotain tältä suunnalta.

Onko mitään karkeintakaan käryä suunnasta ja kestosta? Viimeksi kyllä sanottiin että voihan letkasta jäädä mutta en mä sieltä viime reitiltä ikinä olisi kotiin löytäny
biggrin.gif

Suunnaksi ehdotan itä-uuttamaata tai jotain tältä suunnalta.
Ajon kesto on aina arvoitus ja hyvä niin!
smile_org.gif
Navigaattorin omistamisen välttämättömyyttä ei voi liikaa korostaa erityisesti niille, jotka eivät löydä kotiin!
biggrin.gif

hieno päivä kyl tulossa... ei vissiin tartu toi väri tartu kalpeeseen ihoon varusteiden läpi...
nixweiss.gif

ei kyl kande silti täällä lähtee sopimaan mihin letka suuntaa, ettei oo joka pusikko täynnä hiustenkuivaajalla varustettuja kavereita, vaikka rauhallista ajelua tiedossa, ni jos epähuomiossa sattuukin nousemaan nopeus hetkellisesti yli sallitun.

Hyvii mutkii kyl löytyy idästäkin päin, mut paikanpäällä olis parempi noi sopia.

Tietty jos vetohenkilö ois niin fiksu, et osais suunnitella reittiä niin, että esim. 2h päästä olis jossain sellases paikas, josta osaa päästä pyörälläänkin olijat himaan, ni sen parempi.

Aikataulu edelleen auki, joten ei pysty vielä varmaks lupaamaan paikalle ilmestymistä.

Hitto , just heräsin.
ollu iltavuorossa viikolla ja eilen.
Nyt vasta näin tän suunnitelman.
Kello jotain 12 ja risat...
Koitan ehtiä..

Back