eipä mitää hajuu...kyselin petriltä mut ei se oo vastannu....ite en torstaina kerkiä....tänään kyllä menossa jarrun kaa hakee mun pyörää nurmijärveltä viiden maissa lähetää...Onkos nyt Torstaina ajeluita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eipä mitää hajuu...kyselin petriltä mut ei se oo vastannu....ite en torstaina kerkiä....tänään kyllä menossa jarrun kaa hakee mun pyörää nurmijärveltä viiden maissa lähetää...Onkos nyt Torstaina ajeluita?
Pitäisiköhän meidän kerätä kolehti, että Petri12r saisi moponsa pois Panttilainaamosta ja Torstaiajeluille olisi taas vetäjä?eipä mitää hajuu...kyselin petriltä mut ei se oo vastannu....ite en torstaina kerkiä....tänään kyllä menossa jarrun kaa hakee mun pyörää nurmijärveltä viiden maissa lähetää...Onkos nyt Torstaina ajeluita?![]()
Ei akkua tarvitse pestä. Riittää kun vain pyyhkäisee puhtaaksi.Jaksaisko joku laittaa akun kiinni mun mopoon ja pestä sen, niin saisin sen pois tallista.![]()
Ei jumalauta..Hehe. Tämä kuulostaa niin tutulta kun oon kattonut tuota Kikin ongintaa.![]()
Eikun pestä SEN.Ei akkua tarvitse pestä. Riittää kun vain pyyhkäisee puhtaaksi.Jaksaisko joku laittaa akun kiinni mun mopoon ja pestä sen, niin saisin sen pois tallista.![]()
![]()
Sehän on mm: Tiiti, Pili, Jorma, Rakkauden Julma Valtikka vain muutamia mainitakseni! Hetkinen... mopoilustakos täällä pitikin keskustella vai mitäs täällä....?Ei jumalauta..Hehe. Tämä kuulostaa niin tutulta kun oon kattonut tuota Kikin ongintaa.![]()
Mä oon käyttänyt kikkelistä nimitystä "Kiki"...
Siksi Kikinonginta kuullosti aika hupaisalle...![]()
Mistä täältä nyt löytyisi joku joka pesisi Petrin SEN? Pääsisi Torstaiajelutkin alkamaan!Eikun pestä SEN.Ei akkua tarvitse pestä. Riittää kun vain pyyhkäisee puhtaaksi.Jaksaisko joku laittaa akun kiinni mun mopoon ja pestä sen, niin saisin sen pois tallista.![]()
![]()
SEN pesemiseen menne hiukan enemmän aikaa, koska SE on hiukan muita suurempiMistä täältä nyt löytyisi joku joka pesisi Petrin SEN? Pääsisi Torstaiajelutkin alkamaan!Eikun pestä SEN.Ei akkua tarvitse pestä. Riittää kun vain pyyhkäisee puhtaaksi.Jaksaisko joku laittaa akun kiinni mun mopoon ja pestä sen, niin saisin sen pois tallista.![]()
![]()
![]()