• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu lauantai 24.3.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
heips motosiskot ja veljet
smile_org.gif

hartza kyseli onko ajelua...ja onhan sitä.....huomenna lauantaina nihtisillan abc nihtisilta 4(kauniaistentie) 02630...klo 12.00......

itse en pääse messii
bawling.gif
mutta menkää sankoin joukoin sinne että hartzan ei yksin tartte ajella.......
062802moto_prv.gif

ja kaiken lisäks upeeta keliä luvattu......
buttrock.gif

Kiitos, Piipu! Muistakaahan noudattaa rehtorin käskyä
tounge.gif
.
Mulle on kyllä aikamoinen haaste löytää Nihtisillan ABC vanhan tutun Vallikallion jälkeen
omg.gif
.

Kiitos, Piipu! Muistakaahan noudattaa rehtorin käskyä
tounge.gif
.
Mulle on kyllä aikamoinen haaste löytää Nihtisillan ABC vanhan tutun Vallikallion jälkeen
omg.gif
.
Jospas määki yritän tulla?
smile_org.gif
Ostin uuden kaulalapun hukkuneen tilalle ja sitä olisi kyllä mentävä testaamaan ihan tässä aivan kohta!
Huomenna tietty myös!
wink.gif

Huomenna valitettavasti ei kerkeä, mutta Sunnuntaina voisin lähteä jos sillon porukka lähössä..

Mä tuun.......Mä tuun....... :jippikaijee:tänään 85 km takana.......pikkusen oli viileetä eikä yhtään mopoa tullut vastaan (hannarit
033102bebe_1_prv.gif
) mukavaa oli
sport05.gif
.

Siis tulen jos ei tule ylitsepääsemättömiä esteitä......tää on tää lapsiperheen arki niin vaihtelevaa
biggrin.gif

Sunnuntaina mitää esteitä ole... Sunnuntaina vois kyl pärtsätä ...
Sitä minä tarkotin tuolla.......
MattiR ei huomannut tuossa viestissä olevan
buttrock.gif
hymiön merkitystä ...

Lauantaina voisi tullakkin pyörähtämään. Ellei sitten erikoinen "viikonloppupahoinvointi" ole vielä tossa vaiheessa aamua turhan vahvaa..

Ans kattoo ny, huomenna olis tarkoitus kävästä töissäkin jossain välissä. Eli voi olla että tuun tai sitten en
biggrin.gif
.

Sanoinko mä tossa aikaisemmin jotain lapsiperheen arjesta....ei ikinä pitäisi maalata piruja seinille
ghostface.gif
...eli huomenna en pääse ajelemaan, mutta yritän rantautua kahville kuitenkin sinne....
nixweiss.gif

Sunnuntaina ei pääse myöskään. Minä, kunnollinen motoristi menen ennakoivan ajon kurssille........
062802jumpie_prv.gif

Kivoja ajeluita vaan kaikille..Me ollaan menossa täällä lumen keskellä kelkkailemaan ja pilkille huomenna..
biggrin.gif
On se vaan niiiiiin väärin että te saatte siellä jo huristella..
veryangry.gif
tounge.gif

Back