• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu la 19.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Thessukalle onnittelut uudesta hienosta hussesta
buttrock.gif
Joo, oli hieno mopo ja komeat oli äänetkin. Saa heippa kuunnella illat pitkät kun Thessukka pistelee pitkin maita ja mantuja Hussella menemään
biggrin.gif
.

Thessukan husse

Thessukalle onnittelut uudesta hienosta hussesta  
buttrock.gif
Joo, oli hieno mopo ja komeat oli äänetkin. Saa heippa kuunnella illat pitkät kun Thessukka pistelee pitkin maita ja mantuja Hussella menemään
biggrin.gif
.

Thessukan husse
hyvin kuuluu auton sisälle vaikka vähän kauempana (edessä/takana ) kraanaa aukasee  
biggrin.gif
 .. sainhan sen mopon sulosointuja kuunnella eilen ihan kiitettävästi  
tounge.gif

cool.gif

Kiitoksia ajoseurasta. Kiva oli taas ajella.
Jos joku ihmetteli, mitä mä siellä hiekkatiellä kääntämäsä tein, niin tuli vähän myöhään jarrutettua ja sain perän seilaamaan, joten tuntui luontevammalta pysäyttää siihen risteykseen kuin väkisin taittaa jarrutuksesta...
shaun.gif

Mukavat soundit tosiaan Theseuksen Hussessa!
bowdown.gif

Oli hienon näköistä kun äijä tuli jalka suorana kurveissa. Takana olijat ihmetteli, että missä sitä hiekkaa on..
tounge.gif

Kiitoksia ajelusta minunkin puolestani. Oli mukava reitti ja meikäläiselle suurelta osin sellainen mitä en ollut aiemmin ajanut.

Mites oisko huomenna porukkaa lähdössä ajeleen, kun tuli tossa päivällä nukahdettua enkä ihan kerenny paikalle ajoissa.

Kiitoksia ajoseurasta. Kiva oli taas ajella.
Jos joku ihmetteli, mitä mä siellä hiekkatiellä kääntämäsä tein, niin tuli vähän myöhään jarrutettua ja sain perän seilaamaan, joten tuntui luontevammalta pysäyttää siihen risteykseen kuin väkisin taittaa jarrutuksesta...  
shaun.gif

Mukavat soundit tosiaan Theseuksen Hussessa!  
bowdown.gif

Oli hienon näköistä kun äijä tuli jalka suorana kurveissa. Takana olijat ihmetteli, että missä sitä hiekkaa on..
tounge.gif
Kiitoksia ajoseurasta, hyvät ja vauhdikkaat mutkat taasen
062802jumpie_prv.gif

Ja onnex oli se hiekkatie, ettei pellolle tarvinnu kurvata!

Theseuksen hussen äänet oli ainoot jotka koko reissulla kuulin ajon aikana, on aika kyrväkkäät soundit
buttrock.gif

....mut nyt saunaan ja  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif
.
Sitä mä oonki jo ihmetelly, jotta mikä se paukkuu
crazy.gif
Nytpä selvis sekin...
Se on kato se Team Rusan raiders vaan
buttrock.gif

Kiitosta kaikille ajeluista. Loppuryhmärämä kotiutui nyt vasta kympin aikaan. Vähän syöpöteltiin
biggrin.gif
Kiitos vaan Andy ja Pkp seurasta ja että jaksoitte kuunnella taas mun huonoja juttuja.

Mites oisko huomena uuvestaan
wink.gif
ajelut siis. Loppuu tää syöminen nyt...

Niin ja viideoo voipi kysellä sit joskus.

Kiitos vaan, hyvät ajelut oli. Alku ei kyllä näyttänyt hyvältä, saatiin theseuksen ja harzan kanssa vähän jarrutella. Joskus ollut jotain juttua risteysalueella ohittelusta, mutta ei nyt tule mieleen mitä
lookaround_orig.gif
.

Ja huomenna uudestaan tietty.

Se on kato se Team Rusan raiders vaan
buttrock.gif
...Siinä on sen verta kovaa porukkaa että oksat pois... ....
buttrock.gif

Erittäin kova kiitos kaikille kanssa ajelijoille.. Oli erittäin miellyttävää ulkoiluttaa tuota Hussea ku se laulaakin niin kovalla äänellä ...
inlove.gif

Huomenna en varmaan jouda kun pitää shoppailla "retkitarvikkeita" Posariin .....mmMUTTA... Illalla kyllä käyn paukuttamassa pitkin Rusan katuja ..
033102bebe_1_prv.gif

Seuraavaan kertaan .....
buttrock.gif

Kiitokset täältäkin kaikille mutkamatkaajille ja svahnm:lle vedosta. Mutkapätkät oli ihan bueno! heipalta lisäinfoo sitten privana, vai?
tounge.gif

Joo huomenna voitas kans ajella. Olisko jollain niin paljon rohkeutta että kokoaisi porkukan kasaan uuteen topikkiin? Eikä sitten ainakaan ennen 13:00 koska otan tänään muutaman
033102beer_1_prv.gif

jep,
mahtava päivä ajella upeessa kelissä ja seurassa. Hyvät reitit oli ja tosiaan hiukan ohjelmaakin itse kullakin, jotain taitaa löytyä nauhaltakin, mutta katellaan niitä sitten kun vettä sataa.

Hyvinkäältäkin pääsee näköjään muutakin kautta stadiin kuin motaria pitkin eikä siihen tarvita muuta kuin vähän suuntavaistoa.

Huomenna vois mielellään jatkaa ajelua, joten palataan asiaan..
wink.gif

Niin mä nyt laitoin sit uudet ajelut pystyyn. Et tarvitaan vaan se navigaattori
tounge.gif

heipalta lisäinfoo sitten privana, vai?  
tounge.gif
Kyllähän mä varsinainen tietotoimisto oon, mut en mä ihan kaikkee tiijä  
biggrin.gif
Mut videosta voipi privalla kysellä...
Valmistuu kun kelit huononee  
lookaround_orig.gif
Mulle ainakin videoo, myös vanhemmista ajoista
baaa.gif

....ja sori kun en tajunnu ohi päästä, en tosiaan huomannu kun kiihkoissani ajelin ja enimmäkseen eteenpäin pitää ziigaa
nixweiss.gif
sport05.gif
mut pääsithän sä sit lopux kuitenkin
062802jumpie_prv.gif

En sitten malttanut oottaa neljään saakka, vaan kurvailin itekseni.
Loistokeli ois huomennakin mutta ei auta; tuli tänään kokeiltua tätä hirmu flunssassa mopoilua..ei oo kiva pärskiä kypärän sisällä..
crazy.gif

Back