Joo, oli hieno mopo ja komeat oli äänetkin. Saa heippa kuunnella illat pitkät kun Thessukka pistelee pitkin maita ja mantuja Hussella menemäänThessukalle onnittelut uudesta hienosta hussesta![]()
Thessukan husse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, oli hieno mopo ja komeat oli äänetkin. Saa heippa kuunnella illat pitkät kun Thessukka pistelee pitkin maita ja mantuja Hussella menemäänThessukalle onnittelut uudesta hienosta hussesta![]()
hyvin kuuluu auton sisälle vaikka vähän kauempana (edessä/takana ) kraanaa aukaseeJoo, oli hieno mopo ja komeat oli äänetkin. Saa heippa kuunnella illat pitkät kun Thessukka pistelee pitkin maita ja mantuja Hussella menemäänThessukalle onnittelut uudesta hienosta hussesta
.![]()
Thessukan husse
Pah. Mee takaisin kouluun, kun et yksikön passiivia tunnista...CJ. Miksi teitittelet itseäsi?Raivarilla siivottu eilen ja tänään...![]()
Ja hauskoja nimppareita.
T: Rib@55
Kiitoksia ajoseurasta, hyvät ja vauhdikkaat mutkat taasenKiitoksia ajoseurasta. Kiva oli taas ajella.
Jos joku ihmetteli, mitä mä siellä hiekkatiellä kääntämäsä tein, niin tuli vähän myöhään jarrutettua ja sain perän seilaamaan, joten tuntui luontevammalta pysäyttää siihen risteykseen kuin väkisin taittaa jarrutuksesta...![]()
Mukavat soundit tosiaan Theseuksen Hussessa!![]()
Oli hienon näköistä kun äijä tuli jalka suorana kurveissa. Takana olijat ihmetteli, että missä sitä hiekkaa on..![]()
Sitä mä oonki jo ihmetelly, jotta mikä se paukkuuJoo, oli hieno mopo ja komeat oli äänetkin. Saa heippa kuunnella illat pitkät kun Thessukka pistelee pitkin maita ja mantuja Hussella menemään.![]()
Varsinki se Audi, jumantsuikka mitä menooEipä käynyt aika pitkäksi, pientä tapahtumaa pitkin matkaa.![]()
...Siinä on sen verta kovaa porukkaa että oksat pois... ....Se on kato se Team Rusan raiders vaan![]()
Kyllähän mä varsinainen tietotoimisto oon, mut en mä ihan kaikkee tiijäheipalta lisäinfoo sitten privana, vai?![]()
Mulle ainakin videoo, myös vanhemmista ajoistaKyllähän mä varsinainen tietotoimisto oon, mut en mä ihan kaikkee tiijäheipalta lisäinfoo sitten privana, vai?
Mut videosta voipi privalla kysellä...![]()
Valmistuu kun kelit huononee![]()