Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
esim. näin kumilenksulla.. linkkiEnpä jaksa koko ketjua kaivaa, mutta kertokaa silti tyhmälle, miten tuo kamera pysyy kiinni/pannaan kiinni kypärään?Toimiva linkki KLIK![]()
Ihan mielenkiintoisen näköinen värkki!![]()
Mä tulin 10-15s. perässä, mutta mun kamera tosiaan sojotti alaviistoon, eli vasta mutkaan kallistaessa näkyy pyörän romu ja äijä istuallaan. Pääsuoran alussa kun keula kävi ilmassa näkyy hetki etäämmällekin, mutten nähnyt vielä mitään, koska 50m edessäni meni useita pyöriä välissä. Kaato oli varmaan tapahtunut just kun olen avannut pääsuoralle, koska kaveri oli jo istumassa asvaltin laidalla kun paikalle tulin. Hiekkapöllyä näkyi kyllä, eli vain muutamasta sekunnista kiinni. Mitähän siinä lienee tapahtunut, kun on tapahtunut jo ennen mutkaa?Löytyyks videoo tohon eilisen Alastaron pääsuoran kaatoon?
En oikein ehtinyt pyörää katella, mutta musta tai harmaa se oli. Takasuoralta tuotiin ainakin vanhempi r6:nen.Oliks harmaa yammu (R1?), se mistä toi kuva yks shotti o?
Sattu vaan käymään ilmi, et semmonen vissii siel lipattu...