• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu ke 28.5. Somerolle saunaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niille tiedoksi, jotka eivät tiedä missä on Bembölen kahvitupa, niin linkki löytyy tästä http://www.bembolenkahvitupa.net/
Tupa on hiukan piilossa; itse en löytänyt sitä parilla ensimmäisellä yrityksellä
smile_org.gif
. Vieressä/vastapäätä oleva huoltoasema (Shell?) on hyvä maamerkki. Turuntien toisella puolellakin on kioskimainen "kahvitupa" ja idästä tultaessa käännytään heti sen jälkeen oikealle.

Näillä näppäimillä näyttää, että meitä on kolme lähtijää... siis ilmoittautuneita... jos olet tulossa, niin laita ihmeessä tänne tietoa.
Vieläkin näyttää siltä, että keli on loistava ja 3 euron hintaan tosiaan sisältyy kahvikin. Onhan toi aika kallis kahvi kyllä. Paikkakin on hieno, ja siellä pääsee, jos ei vielä ole heittänyt, niin talviturkin poijes.

Jos pääsen irrottautumaan duuneista, tulen omia mutkia perässä. Tän varmempaa ei nyt vielä pysty lupaamaan.

olen radalla kans huomisen päivän....jos on halukkaita lähtiöitä alastarolta somerolle päin, niin perään vaan...

Olen pistänyt Vilholle yv:tä ratapaikan lunastamisesta häneltä, joten jos se natsaa niin sauna matkanvarrella helsinkiin ei olisi yhtään hassumpi idea!

Pitääpä ottaa varuilta pyyhe messiin.. Jos vaikka radalla tulis hiki.

Soittelin Hovimäkeen ja laittavat saunaa jo hiukan aikaisemmin lämpimäksi, että jos joku Alastaron tai joku muu tulija haluaa mennä saunaan jo ennen kuutta niin se käypi kyllä.

Joutuu skippaamaan, rengaskone on saapunut joutuu käydä hakemassa koneen.

Jaa turhan tiukka aikataulu oli mulle. Juutuin ruuhkaan ja olin paikalla 17.05, mutta eipä ollut enää letkaa.
bawling.gif

Hyvät saunat ja hienot paikat! Oli myös se Härkätie Somerolta aina Renkoon asti mukava ajettava.

Kiitos Petri12r:lle "letkan" vetämisestä, oli mukava ajella pikku porukassa ja reitti oli hyvä. En saanut kiitettyä paikan päällä, kun viivyitte saunassa ja piti päästä lähtemään.

Voi olla, että tulee uskallettua joskus PK-ajelullekin...

Kiitokset Petri12r:lle järjestämisestä ja erinomaisesta vedosta
sport05.gif
. Hyvät oli löylytkin. Ensi kerralla otetaan sitten "naisia mukaan", -niin kuin campingin pitäjä vannotti
tounge.gif

Kiitokset seurasta myös Max73:lle ja sille alku matkan mukana olleelle Fireblade -heebolle
smile_org.gif

Edit: Fireblade -heebo = Pectusfortuna
withstupid.gif

Kiitoksia tosiaan kaikille, mukavan jouheasti meni etapit Petri12r:n perässä. Osallistujia olisi saanut olla enemmän, mutta menihän se noinkin. Pysyipähän ainakin porukka hyvin kasassa, kun 4 pyörää oli maksimissaan liikeellä
biggrin.gif

Sauna oli tarkoitukseensa loistava ja käytiin me pulahtamassakin, veden lämpöasteet tosin olivat surkastuttavissa lukemissa
tounge.gif

Nyt taas pakkaamaan muuttokamoja, mutta jos sitä kuitenkin koittaisi ehtiä huomenna pk-ajeluille
062802moto_prv.gif

Kiitos vaan mukana olleille, harmi tosiaan, ettei porukkaa enemmälti sitten vaivautunut matkaan mukaan. Oli mukavat mutkapätkät, loistokelit, hienot maisemat, lämmin sauna ja kylmä vesi. Sapiskaa tuli tosiaan siitä, ettei yhtään naista tullut mukaan vaikka saunakin oli heitä varten kuumana. Maybe next time.
062802moto_prv.gif

Tulipahan ainakin muutamalle nikille naamat, kun oli niin pieni porukka.
biggrin.gif

Back