• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu ja kahvittelu 3.4.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro,

Säätiedotus lupailee huomiselle todella hyvää säätä, joten eiköhän potkaista jo klassikoksi muodostuneet torstai-ajelut käyntiin!

Paikkana ABC Nihtisilta, jossa voi kahvitella klo 17 eteenpäin ja 17.30 aikoihin yritetään startata.

062802moto_prv.gif

!!! Katsothan täältä vielä muistutuksena ryhmäajo-ohjeet !!!

Noilla ohjeilla pääpiirteittään mennään. Tosin meillä on yleensä ollut vähän päinvastainen ajojärjestys, eli ne joilla on tuli perseen alla ajelee kärjessä ja hissukseen ajelevat ajelee omaan tahtiin peräpäässä. Letka toki venyy, mutta jokainen saa ajaa omaa tahtia ilman stressiä.

Mutta huomenna mennään kuitenkin koko letka melko maltillisesti! Mutkista todennäköisesti löytyy hiekkaa, renkaat ei lämpee ja kotilot on vielä vakavasti kuutamolla.

Koetetaas sinne taas tulla, vaikka jo otin varaslähdön
wink.gif

normal_01-04-08_1525.jpg

Niin ja sellanen juttu muuten, että mulla ei riitä rahkeet letkan vetämiseen. Jos Svahnmi ei ehdi niin sit jollakin muulla napsahtaa nakki
smile_org.gif

Katotaan tossa viikon parin päästä kun kipsin saan pois sitten mielelläni liityn seuraan
cool.gif

Ei pääse kun on taas kutistuneet nuo ajokamat talven aikana; hetki tarttee vielä ootella että menis nappi kiinni
omg.gif

Edittiä: Eihän mulla edes ole millä ajaa..
idea3.gif

Ehkä.. Kyllä te sitten tunnistatte koheltavan busakuskin jolla oudostaan muutaman kilometrin ajon jälkeen kädet kipeänä. Sitte mennään lujaa
biggrin.gif

Mahtuskoon tuota joukkoon uutena pelurina mualaespoeka kusiaisseepralla? Teillä muilla kun näyttää olevan vähintään tsiljardikuutioiset raketit...

Mua ainakin nynnyttää aikalailla. Tulisikohan muitakin nynnyjä paikalle? HotPantsit varokoot hiekkaa, jäätä yms. Ja muut myös! Ihan totta - näin alussa pitää olla toooooosi varovainen! Osaankohan mä sinne ilman navia?
tounge.gif

Back