• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 6.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ikävästi tapahtui tolla loppu-osuudella, ite lähdin muutaman muun kanssa himaan mopokahvilasta.
Kommentti tohon; mikä on erittäin vakavasti?
Toukokuulta oma kokemus: juniori pellolla, pyörä paskana(gsx-r 1000); soitti itse paikanpäältä et ei huomenna  Ahvenistolle tällä pyörällä. Paikka oli lähellä(10km), vaimo rattiin (itellä pari kaljaa alla ruohonleikkuun jälkeen).
Vaimoni mielestä(myös minun..), sekä 6viikon työkyvyttömyyden perusteella vammat olivat vakavat.
Ilman hyviä ajovarusteita, vammat olisivat olleet erittäin pahat( vähintään 6kk työkyvyttömyys, ehkä eläkkeelle; 21v kuski!).
Voimia äidille ja toipumisia kipanneelle kuskille, toivottavasti hengenvaaraa ei ole.

Mietin koko päivän vastaanko vai en.

Ensinnäkin haluan toivottaa kaikille osallisille jaksamista ja voimaa selvitä tästä kriisistä. Ja anteeksi jos tämä on provo joillekkin.

Oma tarkoitukseni oli tulla mukaan alkulenkille, mutta muiden kiireiden takia en päässyt. Ajoin kakkostiehtä tammelaan ap ja alkupätkät ip samana päivänä. Tie 2 länsi/etelä mutkareititi ovat ehkä hienoimmat mitä alueella on. Nummi-puslula mutkapätkät on tuttuja ja niitä tulee ajeltua noin kerran viikossa. Siellä on MONTA sokkomutkaa ja muutaman kerran on käynyt mielessä, että ei ole hyviä pätkiä alle parin vuoden kokemuksella. On meinaan se verran kinkkisiä mutkia.

Katselin reitin googlemapsistä ja Riisor on saanut kasattua todella hienon reitin ajettavaksi. Alkupätkä - tammela on ainakin minulle uutta kokeiltavaa. Meni Zumon karttoihin saman tien. Kiitos.

Toivottelen kaikille osallisille voimia ja jaksamista. Huono tuuri
sad_orig.gif

Näitä sokkohiekkaroutapatti-mutkaristeyksiä on tullut omalle kohdalle muutamia ja pari kertaa on tilanne ollut ohhoh.. mutta pystyssä kuitenkin.*koputtaa puuta*

Ei aloiteta isompaa vääntöä.
Kuski ei selvinnyt pelkillä luunmurtumilla vaan sai harmi kyllä myös muitakin vammoja. Mies on hyvässä tehohoidossa, tila on vakaa. Kunnioitetaan toipumisaikaa ja palataan tilanteeseen kun kuski on itse siitä kertomassa. Siihen asti toivomme kaikkea hyvää hänelle ja voimia myös perheelle
pftroest.gif
.

Ps. Tapsa-V huomasin vasta että olit tulossa käskynjakoon, harmi kun en bongannut sua sieltä. Ois ollu mukava vaihtaa kuulumiset.
Moi Kari! Joo sama vika, muakin harmitti kun ei ehditty vaihtaa kuulumisia. Näin kun tulit ja ajattelin nykästä hetken päästä hihasta, mutta sitten jo lähdittekin. Me jäätiin Andyn ja demonoksen kanssa vielä höpöttelemään kun ei tarkoitus ollu lenkille tällä kertaa lähteäkään.

Harmi kun siellä oli näköjään tapahtunut ikäviä asioita. Toivotaan loukkaantuneille kaikkea hyvää ja kovasti tsemppiä!!

Heipä hei taas. Keskiviikkona pääsin vihdoin sairaalasta eli tuli siellä reilu 2,5kk oltua...28 päivää teholla. Nyt tammikuun alkuun kuntoutuksessa ja katsotaan jos sitten pääsisi kotiin ja missä kunnossa. Kyllähän siinä kaadossa vähän joka paikka hajosi. Vasen reisiluu murtui pitkältä matkalta, lonkka ja lantio murtuivat, pari selkänikamaa ja kylkiluu murtui, toinen munuainen hajosi, keuhko puhkesi, sydän ja maksa ja muut sisäelimet saivat hittiä ja jotain muuta. Yhteensä yli 150 tikkiä.
Kiitos kaikille auttaneille. Hyvä että oli kunnon varusteet, varsinkin selkäpanssari. Taitaa kyllä harrastus jäädä joksikin aikaa
smile_org.gif

Pääasia BB-87 että olet täällä kertomassa asiasta - voimia kuntoutukseen...

Kiitokset tilannepäivtyksestä ja kovasti potkua kuntoutukseen. Rankan reissun olet jo läpikäynyt, toivottavasti jatko on helpompaa. Onneks nuoret luut sentään paranevat nopeasti.

Kiva kuulla, että olet paranemaan päin.
Ei muuta kuin leuka ylös ja kohti tulevaisuutta.
Tsemppiä!

Vasen reisiluu murtui pitkältä matkalta, lonkka ja lantio murtuivat, pari selkänikamaa ja kylkiluu murtui, toinen munuainen hajosi, keuhko puhkesi, sydän ja maksa ja muut sisäelimet saivat hittiä ja jotain muuta. Yhteensä yli 150 tikkiä.
Ohhoh, melkoinen vikalista
omg.gif

Hienoa että olet itse siitä täällä kertomassa - Tervetuloa takaisin ja tsemppiä kuntoutukseen!
thumbs-up.gif

Voimia kuntoutumiseen. Kyllä siinä oltiin sydän kylmänä odottelemassa apuja ja mielessä toi ajelu on ollut pitkin syksyä. Onneksi olet siis vielä täällä.
pftroest.gif

Heipä hei taas. Keskiviikkona pääsin vihdoin sairaalasta eli tuli siellä reilu 2,5kk oltua...28 päivää teholla. Nyt tammikuun alkuun kuntoutuksessa ja katsotaan jos sitten pääsisi kotiin ja missä kunnossa. Kyllähän siinä kaadossa vähän joka paikka hajosi. Vasen reisiluu murtui pitkältä matkalta, lonkka ja lantio murtuivat, pari selkänikamaa ja kylkiluu murtui, toinen munuainen hajosi, keuhko puhkesi, sydän ja maksa ja muut sisäelimet saivat hittiä ja jotain muuta. Yhteensä yli 150 tikkiä.
Kiitos kaikille auttaneille. Hyvä että oli kunnon varusteet, varsinkin selkäpanssari. Taitaa kyllä harrastus jäädä joksikin aikaa
smile_org.gif
Melkoinen "vikalista"
eek.gif

Toipumisia
thumbs-up.gif
.

Joo. Todella hienoa kuulla, että kaveri on "kunnossa". Ei muuta kuin onnea ja tsemppiä kuntoutukseen.
thumbs-up.gif

Osaatko/haluatko kertoa vielä omia ajatuksia mitä siinä oikeen tapahtu? Mehän ollaan vaan seisottu tumput suorina ja paskat housussa ja ihmetelty, et mitä oikeen tapahtu
smile_org.gif

Menihän se tilanne nopeasti ja moni on spekuloinut että olisin säihkähtänyt edessä olevan väistöliikettä tai pelästynyt hiekkaa. Todellisuudessa en havainnut hiekkaa ollenkaan, vaan keskityin mutkaan tulemiseen ja aivan ylättäen etupyörä lähti alta ja tajusin että lennän suoraan tolppaa kohti. Taisin ehtiä yhden kirosanan sanoa kun olin jo maassa. Sitä olen ihmetellyt että missä asennossa olen tolppaan osunut kun vähän joka paikka hajosi.

Back