• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 6.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
muutama venähdys ei sen pahempaa, se tässä tärkeintä on ettei itselle pahemmin käyny, mutta silti toi pyörän kunto  
mad.gif
armottomasti.
Hyvä näin. Mopoja saa kaupasta. Oikeastaan hyvä, että poistuit paikalta ennen raatoautoa, ei se lastaus ollut kovin kaunista katsottavaa
smile_org.gif

Juu, nyt on kotiuduttu sairaalasta. Pitivät yön yli tarkkailussa. Selvisin hyvin vähin vaurion... muutama venähdys ei sen pahempaa, se tässä tärkeintä on ettei itselle pahemmin käyny, mutta silti toi pyörän kunto  
mad.gif
armottomasti. Kiitokset auttajille, kun hoiditte ambulanssit ja hinurin onnettomuuspaikalle. Henkisestä tuesta myös suuret kiitokset. Toipumisia ja jaksamista kohtalotoverilleni.

edit: Sen voisin sanoa vielä, että kunnon ajovarusteet pelasti pahemmilta kolhuilta.
hyvä ettei pahemmin käyny. onkos tietoo r6 kuskista?

Mistähän ne on repiny nuo kellonajat noihin uutisiin?? Tilannehuone.fi:kin kertoo että tieto hälytyskeskukseen on mennyt 21:41:45..

mikä oli kyllä aivan sairaasti liian pitkä aika. Lanssi tuli samaan aikaan, vaikka kaveri :respect:soitti uudelleen ja pyysi kiirehtimään.

mikä oli kyllä aivan sairaasti liian pitkä aika. Lanssi tuli samaan aikaan, vaikka kaveri
bowdown.gif
soitti uudelleen ja pyysi kiirehtimään.
Mä veikkaan että kopteri lähetettiin matkaan siinä vaiheessa kun lisätietoja toimitettiin toisessa puhelussa, todennäköisesti hälytystaso nousi tossa vaiheessa pykälällä ja heli sai lähtökäskyn.

Kopterin lähtö kestää aika kauan. Se kyllä lentää paikalle nopeasti kun ilmaan pääsee, mutta sen hälyttämisessä ja lähdössä menee aikaa. Sen vuoksi kopteri ei PK-seudulla välttämättä ole paljon autoa nopeammin paikalla. Kyyti sairaalaan menee kylläkin sitten todella nopeasti.

Anyway, olen todella pahoillani tapahtuneesta, vaikka en mukana ollutkaan
sad_orig.gif
Onneksi ei tuon pahemmin käynyt, mutta hiljaiseksi vetää kyllä. Paranemisia ja uutta mopoa alle.

Joo kyllä tuntui että kauan kesti siinä tilanteessa
mad.gif

Mun mielestä tää kaveri joka soitti sanoi kyllä jo ekan puhelun jälkeen että mediheli tulee
nixweiss.gif

Seurataanpa jännityksella myös tuota hesarin uutisoinnin kommentointia.. Siellä tuntuu usein olevan joka alan asiantuntijoita
kaboom.gif

Joo kyllä tuntui että kauan kesti siinä tilanteessa
mad.gif

Mun mielestä tää kaveri joka soitti sanoi kyllä jo ekan puhelun jälkeen että mediheli tulee
nixweiss.gif
Odottavan aika on pitkä, mutta niin on myös välimatkat ja tiellä on myös omat rajoittavat tekijänsä.
Uskoisin kyllä monen "vetomiehen" jäävän lanssille kyseisillä teillä.
Ainakin se yksi auto oli hajusta päätellen tullut aika reippaasti.

Edit: Lainaus mukaan.

Surullinen tapaus , sain itsekkin tiedon tapahtuneesta jo onnettomuuspaikalta, Toipumista loukkaantuneille.
Olemme pitkään puhuneet vetureiden kanssa ja Riisor palannee aiheeseen lähipäivinä, reagoimme näihin juttuihin sen vaatimalla vakavuudella. Sekä tulemme huolehtimaan siitä että osaamme toimia ky tilanteissa aina varmoin ottein .. ja letkojen lähtö tilanteissa tullaan painottamaan paikkoja letkassa ja kokemuksen kautta taitojen mukaista sijoittumista letkaan.. Turvaväleistä puhumattakaan.. Palaamme lähipäivinä asiaan asian tiimoilta...

Hienoa toimitaa Marilta...
pftroest.gif

Mä ajoin ton sinisen perässä ja soitin hätäkeskukseen. Antamieni tietojen mukaan hätäkeskus tilasi myös kopterin paikalle. Hätäkeskukseen pidin linjaa auki viitisen minuuttia lähinnä potilaan kunnon tarkkailun vuoksi. Soitin vielä uudestaan varmistaakseni että apua on tulossa ja silloin kerrottiin että auto olisi yhdeksän kilsan päässä.. Odottavan aika on kyllä pitkä.

Eli mitä opimme? No eipä oikeastaan mitään muuta että avun saaminen landella kestää  
omg.gif
kotilokuski ajoi mun päälle viime kesänä Tölikässä niin eipä ehtinyt tupakkaa polttamaan niin haalarimiehet oli paikalla  
bowdown.gif

Hyvä, että ei käynny pahemmin!
Ei muuta kun paranemista ja pyöriä saa kaupasta lisää joten niitä ei pitkään kannata murehtia.
thumbs-up.gif

Back