• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 4.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
btw kukas tämä blondineito on? http://kuvablogi.com/nayta/1205500/
smile_org.gif
Mä luulen että aika moni haluaisi vastauksen tuohon mieltä polttavaan kysymykseen  
wink.gif
Suostuiskohan se värjää tukkasa tummaks
nixweiss.gif
empä tiiä, oli sen verran hyvän näköinen et oli kuvan arvoinen.

oikeasti ajateltiin taas kaikkien iloksi moisia juttuja tehdä, harvalla on omasta ajosta kuvia tahi videoita,, videoista kommentoimisen ymmärrän jos itse kommentoija on kuvissa ja ilman lupaa.. mutta näin ei tainnu olla..

eipä muuta, ja ensi to taas ajetaan hymy kypärässä  
biggrin.gif

Mä olen kiitollinen kuvista, ajokuvia ei mulla ainakaan ollut ennestään,
bowdown.gif
ja papukaijamerkki kuvaajalle. Bonuksena fiilistelin juutuubista eilistä lenkkiä tänään duunissa. Ens kerralla yritän saada tuon gyy-alertinkin pois käännettyä...

Mutta, mitä murinoihin tulee; Toki jokainen tietoinen, jotta kun julkiselle paikalle raahautuu, on mahdollista päätyä kuvaan, valvontanauhalle ja jopa tien varren telkänpöntön filmille.

Ens torstaina virnistellään taas?

Mä luulen että aika moni haluaisi vastauksen tuohon mieltä polttavaan kysymykseen  
wink.gif
nixweiss.gif
biggrin.gif
 Don't worry. Pian saat nähdä tummaa fledaa puolet omistajansa pituudesta.  
tounge.gif
Mut kuin pitkä tai lyhyt on omistaja?
tounge.gif

wink.gif
nixweiss.gif
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
170. Hiukset 85.  
buttrock.gif

biggrin.gif

wink.gif
nixweiss.gif
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
170. Hiukset 85.  
buttrock.gif

biggrin.gif
Kelpaa jo moshata tuota
omg.gif
. Mut se ei ole taukoaktiviteetti
wink.gif

pakko sanoa että huh, huh.. hei meillä oli tieto video moposta, eikä häiritse yhtään kyseinen herra ajoi letkassa 4 paikkaa. mua ei henkilökohtaisesti haittaa yhtään moinen video. se kuvaajan puolustukseksi.. ja kaikki kyllä näkivät ja tiesivät että otan valokuvia siellä täällä milloin ojan pohjalla milloin postilaatikossa. milloin letkassa.. eikä kukaan sanonut mitään kun pysähdeltiin.. ikävää että upea ajelu poljetaan taas moisilla mielipiteillä, suosittelen tuollaiset henkilöhohtaiset kiistat käymään henkilökohtaisella viestittelyllä.. senkin mahdollisuuden tämä palvelu tarjoaa..

oikeasti ajateltiin taas kaikkien iloksi moisia juttuja tehdä, harvalla on omasta ajosta kuvia tahi videoita,, videoista kommentoimisen ymmärrän jos itse kommentoija on kuvissa ja ilman lupaa.. mutta näin ei tainnu olla..

itse en koko videota nähnyt,, mutta eikö nämä "kiistat" voisi käydä henkilökohtaisella tasolla.. ymmärrän toki molempien kannan..

biggrin.gif
Itse asiaan ei mitään kommenttia, mutta pitkään näitä keskusteluja seuranneena haluaisin kiinnittää huomiota oikeaoppiseen artikulointiin. Onko se kielioppi ja oikeinkirjoitus todella niin vaikeaa, että ei osata edes alkeellisimpiakaan taitoja. No, sehän on vaan " puhekieltä".

jatketaan ,tästä näillä eväillä. ja jutellaan mukamas, mukavia

pakko sanoa että huh, huh.. hei meillä oli tieto video moposta, eikä häiritse yhtään kyseinen herra ajoi letkassa 4 paikkaa. mua ei henkilökohtaisesti haittaa yhtään moinen video. se kuvaajan puolustukseksi.. ja kaikki kyllä näkivät ja tiesivät että otan valokuvia siellä täällä milloin ojan pohjalla milloin postilaatikossa. milloin letkassa.. eikä kukaan sanonut mitään kun pysähdeltiin.. ikävää että upea ajelu poljetaan taas moisilla mielipiteillä, suosittelen tuollaiset henkilöhohtaiset kiistat käymään henkilökohtaisella viestittelyllä.. senkin mahdollisuuden tämä palvelu tarjoaa..

itse en koko videota nähnyt,, mutta eikö nämä "kiistat" voisi käydä henkilökohtaisella tasolla.. ymmärrän toki molempien kannan..

biggrin.gif
Edit: keliiopi vireet aj mtuut lapsusekst
Oliko ajojen alussa briiffattu letkaan osallistuneita siitä, että kuvausta ajon aikana suoritetaan?

Oliko ajojen alussa briiffattu letkaan osallistuneita siitä, että kuvausta ajon aikana suoritetaan?
Ainahan noissa ajoissa on kamerat räpsynyn, milloin missäkin (paparazzi yammutar esim.)??? Mikä hiton skitso tässä nyt on.
Kuvia ja filmejä vaan peliin. (Koitin välttää Isoja kielioppivihreitä).
buttrock.gif

Lopettakaa nyt jo.

Ajo jees
Vauhti jees
Kuvat jees
Videot jees

Esitin vaan näkökantani siitä kannattaako video julkaista näkyvillä rekkareilla... ilmeisesti kannatti, joten ei lisättävää. Ei aina pelata sitä ajojenlyttäämiskorttia ja luulla kukkikseksi jos sivuaa vauhtiaihetta.

Ainahan noissa ajoissa on kamerat räpsynyn, milloin missäkin (paparazzi yammutar esim.)??? Mikä hiton skitso tässä nyt on.
buttrock.gif
Eihän se Inka ole koskaan osannut ajon aikana kuvata, eihän. Väliajalla niitä kuvia on sitten palanut jonkun verran enemmän ja se on sitten taas ihan jees.

Eiköhän gyylille ole helpompi bongata letkan lähtöajat täältä foorumilta ja käräyttää koko paskakieppi livenä.

Kuin alkaa youtubesta etsimään.

buttrock.gif
Eihän se Inka ole koskaan osannut ajon aikana kuvata, eihän. Väliajalla niitä kuvia on sitten palanut jonkun verran enemmän  ja se on sitten taas ihan jees.

Niin. Paljon olisi ajoista vähemmän muistoja ja kuvia jollei YAMMUTAR olisi
noita kuvasarjoja ottanut ja laittanut meidän katseltavaksi

ja hyviä kuvat on olleet. +1

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Lopettakaa nyt jo.

Ajo jees
Vauhti jees
Kuvat jees
Videot jees

Esitin vaan näkökantani siitä kannattaako video julkaista näkyvillä rekkareilla... ilmeisesti kannatti, joten ei lisättävää. Ei aina pelata sitä ajojenlyttäämiskorttia ja luulla kukkikseksi jos sivuaa vauhtiaihetta.
Täällä kun ei kannata näkökantojaan kertoa,muuten tulee paskaa niskaan ,kuten olet jo tässäkin ketjussa huomannut.

Back