Eikös kukaan ole lupautunut veturiksi tämän päivän ajoihin, kun ilmoo ei ole vielä tullut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin tulla ohjastamaan sinut Bodomille, kierrätä sinä sitten järveä ympäri neljä-viisi tuntiaAjot on jos vetää?Harmi vaan, kun olen tällänen perässä ajelija, etten osaa varmaan ajaa edes bodomille ilman opastusta.![]()
Mä voin tulla ohjastamaan sinut Bodomille, kierrätä sinä sitten järveä ympäri neljä-viisi tuntiaAjot on jos vetää?Harmi vaan, kun olen tällänen perässä ajelija, etten osaa varmaan ajaa edes bodomille ilman opastusta.![]()
![]()
No niin miekiin...Harmi kun olen menossa merkkikerhon kinkereihin, muuten olisin voinut lähteä jarruttelemaan keulille![]()
Noilla eväillä tulee hyvä reissu. Pienia asfaltoituja teitä pitkin niinkauan ku tulee pimeetä, sit eka tutun näkönen viitta (helsinki tms.) ja sitäpitkin kotiin.ku noi suunnistus taidot on niin päin![]()
tuskin... eiköhän siellä juoda kahvia vähintään kuuteenOnko tuo 17.30 aika jolloin letka starttaa?
Niin juodaankintuskin... eiköhän siellä juoda kahvia vähintään kuuteenOnko tuo 17.30 aika jolloin letka starttaa?![]()