• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK -ajelu 3.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heippa kaikille, nyt on niin että kaikki Vetäjät on estyneet saapumaan tämän viikon pk settiin, (Riisor,Tr3,Masa ja Kelvoton) ei sis vedä tätä ajelua. nyt siis nouskoon joukostanne joku Fenix linnun lailla, ja vetäköön tämän setin
ja sopikoon paikan

Jotta pääsette joukolla ajelemaan,,, jatkakaa tähän osioon
Ni otsikot pysyy kaikkien nähtävänä, hyviä ajeluita meidän puolesta

Mä oon mukana, mut perässäajelijana musta ei kyllä oo vetäjäks
sad_orig.gif

Mukana ollaan säävarauksella.. Torstaina laitetaan uudet gummit alle, joten mutkanopeudet tulee olemaan maltilliset (niinhän ne on kyllä aina olleet
biggrin.gif
). Vetäjää vaan kehiin
buttrock.gif

Mihin se kompromissi katos? Petikko on kuitenkin todella idässä. Eikö kenelläkään olisi jotain navigaattoria, joka pystyisi vetää?

Mihin se kompromissi katos? Petikko on kuitenkin todella idässä. Eikö kenelläkään olisi jotain navigaattoria, joka pystyisi vetää?
Petikko on Länsi. Mulla on navigaattori mut en taho vetää kun en tiedä reittejä. En olo köröttelijä mutta kuitenkin on kokeneempia ja nopeempia joten semmosen olis parempi olla kärjessä koska tää ei ole Rookie ajo.

Petikko on kieltämättä vähän lännen puolella, mut kohtuullisen keskellä kuitenkin. Ehdottakaa parempaa paikkaa jos siltä tuntuu
smile_org.gif

Järkevintä saattais olla kattoo about reitin suunta ja kokoontua sillä tutulla huoltsikalla joka on samalla suunnalla.

Tänään duunista lähtiessä meinasin kirjoittaa ja lupautua teidän veturiksi. Päätin kuitenkin, että kirjoitan vasta illalla crossiajon jälkeen.. ja kuinkas kävikään..
crazy.gif

Olen tosiaan vähän estynyt..Tuli käytyä Kolmperän radalla ja joutuu vähän parantelemaan paikkoja kun toi kunnon hankkiminen crossilla vaatii välillä uhreja..

10-15 kierrosta ehti pystyssä pysyäkin ennen kuin kunto lopahti ja aloin sitten istumaan siinä satulassa ja eihän crossauksesta mitään tuu jos röhnöttää satulassa.

Kyllä tää puujalka tästä lähtee muutamassa päivässä, mutta nyt on vähän vaikeuksi vääntäytyä sikiöasentoon kyykyn päälle.
tounge.gif

Oisin voinu tulla mukaan vaikka "peränpitäjäks", mut olen töis koko illan
sad_orig.gif

Kyllä te osaatte paikan pääl päättää kuka vetää, "imiro" tuntee jo niin hyvin mutkatiet, et SE ON SIINÄ
biggrin.gif

Ajatten vaan sitten "nätisti"
062802moto_prv.gif

Vetäsin tänää ainakin lepsämä-selki lenkin ja peeaska oli vaan tiel lisääntyny...Mutta mistäs potut meitin pöytään muuton tulis
tounge.gif

Voisin liittyy messiin jos ennätän töistä! Idässähän on noita mutkapätkiä kui muille jakaa ja upeat maisemat jne mut länsi on semmonen musta aukko
blush.gif

Back