• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 26.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vantaankoskella on tällä hetkellä meneillään oikea luonnon näytelmä.
Tekisi mieleni ajelemaan mutta arsesta se on sateessa ajaa vaikka kuinka olisi varusteet ja lämppärit.

Taitaa jäädä ajot väliin, Järvenpäässä tulee vettä ihan riittävästi, eikä mitään merkkejä paremmasta ilmasta. Olen nössö enkä halua kastua. Ensi Torstaina uudestaa
smile_org.gif

Joo, ei voi ajaa kun sataa. Milläköhän mä pääsisin töistä kotiin  
nixweiss.gif

Tää jää himaan odottamaan, josko ukkonen taukoaisi illaksi ja menee katsastamaan kuinka Anette istuu Nightwishiin.
Todennäköisesti kaikkien alojen erikoistuntija, ilmatieteen elostelija Pikku-Matti on oikeassa ja teille avautuu mitä kaunein ajosää.
thumbs-up.gif

hmmh, vois kai shellillä lähtee pyörähtää, mut sen verta märkää, ettei kyl uskalla ajeleen lähtee...
nixweiss.gif

Porkkalassa paistoi aurinko ja jätski oli hyvää. Takasin ajellessani käväsin 18:05 toteamassa että lupaustetn mukaisesti letka oli startannut ajoissa Bembölen kahvituvalta - hyvä niin.

Vettä ei tullut niskaan, mutta viimeiset 5 km kahlattiin kunnnon lammikoissa kohti kotia. Onneks noin koska nahkoissa ei olis ollu kivaa jos olis sateeseen joutunu.

Pohjois-Hesassa ukkosti ja satoi siihen malliin, ettemmää viitsinyt. Just nyt paistaa, mutta tiet ovat märkiä, joten emmää taira
062802moto_prv.gif

Porkkalassa paistoi aurinko ja jätski oli hyvää. Takasin ajellessani käväsin 18:05 toteamassa että lupaustetn mukaisesti letka oli startannut ajoissa Bembölen kahvituvalta - hyvä niin.

Vettä ei tullut niskaan, mutta viimeiset 5 km kahlattiin kunnnon lammikoissa kohti kotia. Onneks noin koska nahkoissa ei olis ollu kivaa jos olis sateeseen joutunu.
Puusilmä, letka oli vain piilossa
biggrin.gif
Poistuin itse omassa yksityisletkassani Ruskeasantaan 18:40. Hieman mun jälkeen lähti muut.

Täytyy myöntää että olin tissiposki ja skippasin ajot
sad_orig.gif

Mutta jos jotain huonoa niin jotain hyvääkin..

Keskityin mopon huoltamiseen ajojen sijasta
smile_org.gif

Ketjurataspakettia ja muuta normisettiä.

Paranihan ne kelit
062802jumpie_prv.gif
Duunista tullessa usko meinas loppuu, ykkösellä jossain vallikallion kohdilla tuli RAKEITA ja niin maan.....pe........ti
Tää lähti sit porkkalantien ajamaan + pienen länsilenkin
sport05.gif

5 pisaraa tuli vettä ja mitä hianoin ajokeli, toivottavasti pääsitte kuivina
sport05.gif
062802moto_prv.gif

Nyt se on wutista +
033102beer_1_prv.gif

Pitäkää te vaan hauskaa siellä. Yhtään en jäänyt kateelliseksi, kun kattelin lähtöänne sieltä Klaukkalan Shelliltä
eek.gif
bawling.gif
eek.gif
bawling.gif

Tekemättömät työt kutsuivat.

Vegen Vihdin suunnalla ei satanut ollenkaan, heti kun jätti espoon taakse niin aurinkokin paistoi..
062802jumpie_prv.gif
ja tiet oli kuivia. Monen sadereissun jälkeen kelpasi päästellä, yksi org morokin tuli vastaan.

..Olin messissä johonki läyliäisakselille... Sen jälkeen alkoi keltavalo palamaan... Ja eipä tietenkään auki olevaa asemaa missään.. Nilkutin puolikaasulla pelkillä höyryillä takaisin Klaukkalaan .. Polttoaine loppui 200 metriä ennen Teboilia...
.. Ihan kiva oli nähdä ettei meininki ollut muuttunut miksikään viime vuodesta..
Katellaan jos tänä vuonna viel toisen kerran ehtisi mukaan .. tuo 19:00 startti mahdollisti sen helpommin...

Back