G
Guest
Guest
Oisko tulossa ketään, joka on menossa Ahvenistolle 29.6. ja voisi toimittaa yhdet nahkahousut sinne Timberlandille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän ne mun reppuuni mahdu, jolleivat ihan hirveet purjeet ole.Oisko tulossa ketään, joka on menossa Ahvenistolle 29.6. ja voisi toimittaa yhdet nahkahousut sinne Timberlandille?
Otatko repun mukaan tänään? Tavalliset Track Pantsit A'Stariltahan nuo...Eiköhän ne mun reppuuni mahdu, jolleivat ihan hirveet purjeet ole.Oisko tulossa ketään, joka on menossa Ahvenistolle 29.6. ja voisi toimittaa yhdet nahkahousut sinne Timberlandille?
On reppu mukana, tungetaan sinne vaan.Otatko repun mukaan tänään? Tavalliset Track Pantsit A'Stariltahan nuo...Eiköhän ne mun reppuuni mahdu, jolleivat ihan hirveet purjeet ole.Oisko tulossa ketään, joka on menossa Ahvenistolle 29.6. ja voisi toimittaa yhdet nahkahousut sinne Timberlandille?
Palkkiona tungen pienen "pullon" mukaan...
Terve Siskot ja Veljet.Shelliltä lähdemme eteenpäin TASAN KLO 19.00.Jotenka sieltä mukaan lähtevät motoristit voisivat olla ns. lähtövalmiudessa jo kun tulemma sinne että päästäis jatkamaan matkaa melkeinpä lennosta. Masa on lupautunut organisoimaan shellillä porukat kasaan.![]()
![]()
Jos ei muita vapaaehtoisia löydy niin mä voin olla vika tolla Bemböle -Teknoshelli matkalla. Ajelen shelliltä sitten kotiin, ellei jo aiemmin päivystyspuhelin ala taskussa häiritsee matkantekoa.VIIMEINEN on Masa
Do Dii!Proplem proplem!
Hondasta kyrvähti jännitteensäädin![]()
Jos saan hilun huomenissa hyvissä ajoin niin megessä![]()
Sopii, hienosti. Tulethan sitten esittäytymään miulle.Jos ei muita vapaaehtoisia löydy niin mä voin olla vika tolla Bemböle -Teknoshelli matkalla. Ajelen shelliltä sitten kotiin, ellei jo aiemmin päivystyspuhelin ala taskussa häiritsee matkantekoa.VIIMEINEN on Masa
tr3 saa näyttää vaikka kuka sä oot...Sopii, hienosti. Tulethan sitten esittäytymään miulle.
Sama vika, ja kesälenssu vaivaa jo valmiiksi niin en lähe itteeni kastelemaan jos illallakin vielä sataa.Pitääkin katsoa lähempänä klo 17:aa että miltä tuolla pihalla näyttää, aamuinen poutaennuste on muuttunut pk-seudulla sateiseksi eikä ole minkäänasteen sadevermeitä mukana duunissa.
Poppamies kari osasi ennustaa ahveniston sadekuuron 10minuutin tarkkuudella. Siitä voi Pekka Poutakin olla kateellinen...Ei kannata vielä kelin vuoksi luovuttaa. Mulla on vähän tarkempi sääpalvelu käytössä, toi ORGin juttu näyttää lähinnä sen millä alueella kuurot mahdollisesti liikkuvat pitemmällä aikavälillä. Vippipalvelu ei tosin näytä noita kuuroja kuin parin tunnin päähän, mutta ne se näyttää tarkasti - kuten Apparalla viimeksi olleet tietää.![]()
Sen mukaan ei tilanne niin paha ole, mutta vaikee vielä sanoa ihan tarkkaan. Mä tsekkaan vielä vaikka klo 16, 17 ja 18 ja kommentoin tänne tarvittaessa.