• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 26.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Knight-fish (vaimikäseoli) keikkalippuja tuonne Kaisaniemeen olis samalle illalle käsissä...ottaiskohan joku ne multa pois, niin lähtis ajelemaan pitkästä aikaa PK-porukoissa?
Kattoo ny sitten.

Bembolen kahvitupa 17.30-18.00 seuraava lähtö kello 19.00 ruskeasannan Shell .veto vastuu allekirjoittanut ja Kelvoton ( herra keltaisella jammulla )
OHO
omg.gif

Pitänee sit tulla Tuvalle jo.

Koitetaan. Josko jompikumpipaikka onnistusi. Pitäs pakata Pärnun matkaa verten, et siinämielessä hallitus saattaa panna jyrkän ei, mut koitetaan. Vaikkapa tuo Bemböle-Shell pikkulenkki.
062802moto_prv.gif

Voisi yrittää mukaan, tod.näk. Shelliltä, tulisi samalla sisäänajettua uunituoreet kumit. Ellei sitten joudu lähtemään jo päivällä firman korruptiotilaisuuteen.

Yritän tulla mukaan. Toivottavasti vauhti ei ole liian kova, kun ei tuota letkassa ajamisen kokemusta juurikaan ole.

Kyllä näissä ajeluissa ajetaan ihan rajoitusten mukaan. Olen itse näillä näkymin tulossa myös, ja voin vapaaehtoisesti jäädä sinne hännille, jotta porukka pysyy kasassa. Tr3 ja Kelvoton ohjaa lenkin, mutta me muut ollaan tukemassa porukkaa, jotta kaikella mahdollisella kokemuksella pääsee mukaan.

Mä vaan kiusasin "JAMMUU" äsken, ei se ollut mitään provosointia alkaa vetämään kovaa. Nuoruudessa ajettiin kovaa, nyt melkein 40 mittarissa ajellaan moottorijarrulla...
wink.gif
tounge.gif

-M

selkee sisäänajo vauhti,,, ellei sitten kelvoton ole keulilla... kuten saattaa hyvinkin olla . sit on taas suomi vailla muutamaa undulaattia
biggrin.gif

joo pidetään huoli kaikista.. jokainen katsoo taakseen kun risteysalueella käännytään ja jos on joku "kaula" syntynyt niin viimeinen jää odottamaan sitä perässä tulevaa ryhmää.. Se ei vaan ole niin vaikeeta katsella niihin peileihin.. "jos on peilit"

Back