• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 26.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...Hitto mul o vasta perjantaina uus nakki rykkösessä paikallaan....
Pitäisköhän taas ottaa alle tuo " Paha-Pirkko"...  
biggrin.gif

On se vaan meinaa niin lysti vekotus...  
062802moto_prv.gif
Muista että Paha-Pirkko on janoinen!  
tounge.gif
Mun hidasteluista ei tarvitse tällä kertaa kärsiä. Nyt voitte painaa polvi maassa ja käsi (valmiiksi) lompakolla!  
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
Mää potkin kiviä. Soon niin terapeuttista!  
baaa.gif
Ja just kun ajateltiin ajella kiltisti..

Kävin äsken katsastamassa reitin loppupäähän kuuluvan pätkän ja siellä ei tarvii lompakkoa, eikä vauhtiakaan ihan hirveästi.

Ja kaikkiahan odotellaan aina risteyksissä..

Paljonkos se Paha-Pirkon toimintasäde on?
biggrin.gif

...Hitto mul o vasta perjantaina uus nakki rykkösessä paikallaan....
Pitäisköhän taas ottaa alle tuo " Paha-Pirkko"...  
biggrin.gif

On se vaan meinaa niin lysti vekotus...  
062802moto_prv.gif
Muista että Paha-Pirkko on janoinen!  
tounge.gif
Mun hidasteluista ei tarvitse tällä kertaa kärsiä. Nyt voitte painaa polvi maassa ja käsi (valmiiksi) lompakolla!  
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
baaa.gif
Ja just kun ajateltiin ajella kiltisti..

Kävin äsken katsastamassa reitin loppupäähän kuuluvan pätkän ja siellä ei tarvii lompakkoa, eikä vauhtiakaan ihan hirveästi.

Ja kaikkiahan odotellaan aina risteyksissä..

Paljonkos se Paha-Pirkon toimintasäde on?  
biggrin.gif
Eiköhän tuo yli parisataa kilsaa mene tuolla 12litran tankilla...

Joo, Poudan Pekka lupasi nätin illan tänään, joten minäkin voisin liittyä joukkoon. Nyt pitää vain selvittää missä tuo mankin esso on....
omg.gif

edit, noniin, siinähän se on kauklahden kupeessa...
thumbs-up.gif

Joo, Poudan Pekka lupasi nätin illan tänään, joten minäkin voisin liittyä joukkoon. Nyt pitää vain selvittää missä tuo mankin esso on....
omg.gif

edit, noniin, siinähän se on kauklahden kupeessa...
thumbs-up.gif
Joo, se Lapinkyläntie on tosiaan länsiväylältä tulevan kauklahdenväylän jatke Kehä III:sen ulkopuolella.

Helsinki-Vantaan lentokentältä matkaa KehäIII:sta pitkin n. 25km/vajaa 20min. länteen, eli paljon mitään.. eli kaikki mukaan
wink.gif

Paluu samoille mestoille tai tarvittaessa Bemböleen Bodomin lähelle.

Yritetään päästä matkaan kuuden pinnassa. Matkalta mukaan liittyviä ei ole toistaiseksi kuulunut.

baaa.gif
Mitä ne kivet o sulle tehny?!!
Mä vaan oon niin syntymähäijy äijä, että vastaan tulevat kivetkin pitää potkia mustix!
biggrin.gif
**ttu teinix
biggrin.gif

Notta, ookko sääki pohojanmaalta
tounge.gif
Ennoo teirän grannist vaikka mää pohojammaan leviätä vähä osaanki! Oon ollu siälpäi hommis monta kesää.Siälpäi o paree osata Kiältä. Muuto joutuu Pohojalaasee henkissäseleviytymiskokeeseen: Jurvan rouvis pitää HUUTAA ehtoolla että:"Paini ja kärenvääntö o homojen hommaa!" Jos tuast seleviää henkis, pääsöö oikeen pohojalaase kirijoohi!
biggrin.gif

Muuto joutuu Pohojalaasee henkissäseleviytymiskokeeseen: Jurvan rouvis pitää HUUTAA ehtoolla että:"Paini ja kärenvääntö o homojen hommaa!" Jos tuast seleviää henkis, pääsöö oikeen pohojalaase kirijoohi!  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Onks toi vähän niin ku Joensuussa huutais snagarilla "hei te kekkosen näköiset nutipäät! Just te siellä..."  
biggrin.gif
Tai entäpä jos ilmestyy Jurvan krouviin täydessä ajovarustuksessa kypärää, selkäpanssaria ja nahkapukua myöten...
tounge.gif

klikkaa

Mukana!
sport05.gif

Tehostetussa nopeustarkkailussa mukana ollut poliisi kertoi Hesarissa, että 40 km/h:n alueella annettiin rikesakkoja nopeuksista 58-60 km/h, joten linja on ollut varsin joustava
bowdown.gif
.

no enhän mä torstaisin pääse mihinkää...duunii puol seiskaan asti
bawling.gif
ajelkaa varovasti....vitsi ku hyvän ilman lykkäs tälle päivälle
thumbs-up.gif
smile_org.gif

Mukana!
sport05.gif

Tehostetussa nopeustarkkailussa mukana ollut poliisi kertoi Hesarissa, että 40 km/h:n alueella annettiin rikesakkoja nopeuksista 58-60 km/h, joten linja on ollut varsin joustava
bowdown.gif
.
Eli ton mukaan siis mennään..
wink.gif

Mä saisin ehkä tiet "vapaiksi" eräille pätkille, ettei tarvitse keskittyä epäolennaiseen.. katotaan nyt.. ei s##tana meiänhän piti körötellä tänään..
biggrin.gif

Mukana!
sport05.gif

bowdown.gif
.
wink.gif

Mä saisin ehkä tiet "vapaiksi" eräille pätkille, ettei tarvitse keskittyä epäolennaiseen.. katotaan nyt.. ei s##tana meiänhän piti körötellä tänään..
biggrin.gif
Jep...sillee ajellaan et mopoa ei tartte kallistaa mutkissa
tounge.gif

Mukana!
sport05.gif

bowdown.gif
.
wink.gif

biggrin.gif
Jep...sillee ajellaan et mopoa ei tartte kallistaa mutkissa
tounge.gif
Tarkoitit kai "kellistää"?
tounge.gif

Pahus. Ei pääse. Pitää lähtee lentsikalla reissuun illalla. Ajelkaa "rauhallisesti" Muistakaa odotella toisianne risteyksissä. (Moneskohan huomautus tääkin oli, joku jo varmaan kyllästyy)
062802moto_prv.gif

Moi,

Mäkin harkitsen vahvasti jos vain töiltäni ehdin. Saatte uutta verta joukkoon.

EDIT:

Grrr... en taida ehtiäkkään. Ensikerralla.

Jux.

Back