No niin, kirjallisen debriiffin paikka.
Perille selvittiin eikä mennyt edes perjantain puolelle. Minuuttiaikataulukin piti melkein kutinsa
Yksi valitettava kaato sattui reitin alkupuolelle, eikä ollut kaukana toinenkaan
Pakko tunnustaa että omasta mielestäni meni tuo kaato kyllä osittain veturin (minä itse) piikkiin. Näinhän se käytännössä menee että kun veturi menee edellä, niin vaunut tulee samaa vauhtia perässä.. Jälkikäteen on niin helppo jossitella, mutta jos olisi navi ollut, niin eipä olis tuota sattunut
Kalustoakin olisi nyt helppo syyttää, mutta taisin tehdä sen jo eilen vähintäänkin riittävän selväksi, joten siihen en nyt enää lähde
Saattoi pikkusen vaikuttaa allekirjoittaneen parin viikon mopottomuuskin, että joutui alkumatkasta vähän päästään höyryjä..
Pääasia kuitenkin että Kapteeni on kunnossa ja selvisi mustelmilla ja henkisellä kolauksella. Mopon ja varusteet saa kuntoon todennäköisesti yllättävänkin pienellä rahalla ja nopeasti. Sen takiahan me vakuutuksia maksetaan, että tällaisissa tilanteissa saa helpotusta.
Kiitoksia joka tapauksessa kaikille osallistuneille, ja iso käsi Sagittalle ja Striderille Kapun jeesimisestä
Niin kuin toinen herra totesi niin kaveria ei jätetä, mutta ryhmää on turha seisottaa. Juurikin näin. Show must go on vai miten se joku hintti lauloi.
Tr3:lle kiitos Lahnuksen briiffauksesta, tuntui menevän perille ja risteyksissä odoteltiin kiitettävästi paria harmitonta unohdusta lukuunottamatta. Hyvä että tuli mainittua tuo oman paikan katsominen eli se, että muistaa millainen pyörä oli edessä ja takana.
Tämä reissu opetti tosiaan sen, että turvaväleihin on kiinnitettävä enemmän huomiota, nimenomaan noilla syheröillä.
Alkupuoliskolla keulan ja peräpään nopeuserot aiheutti sen, että peräpään tauot jäi tosiaan aika lyhyiksi. Pitkässä letkassa näin käy helposti, ja tuo oli omalta kohdaltani ihan tiedostettu juttu. Ei vaan ollut varaa pitää hirmu pitkiä taukoja. Nytkin niitä pidettiin reilusti enemmän mitä olin alunperin suunnitellut
Mutta hyvin merkkasitte risteykset ja piditte letkan kasassa.
Kaffepaussin jälkeen veturinkin näkökulmasta homma alkoi toimia tosi hienosti. Joku uusi kasvo otti perämiehen roolin ja veti sen esimerkillisesti läpi. Kiitokset siitäkin. Tästä on hyvä jatkaa.
Kiitos ja anteeksi.