Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kakkosella luukutettiin koko reissu, josko ens viikolla uskaltais tarjota kolmostaHyvin kuuli et nyt tullaan vähä reippaammin, ku ohititte ryhmä-rookien ollessa tauolla.. kaukaa alko jo kuuluu sellasta ääntä et tais muutamat ajaa pienellä vaihteella...![]()
Ei nyt sentään, olihan meillä nättejä tyttöjäkin mukana.kivaa,kiitos kaikille seurasta, Aika äijä ryhmä kun rimmonin porukka kohdattiin
Mä haluaisin kuulla perusteluja miksei voi ajaa omaa vauhtia? Jos haluat ajaa vaikka 100 rajoitukselle 40km/h niin kuka sua estää? Letka odottaa kyllä kääntymispaikassa.Vauhtia oli nyt mun mielestä liikaa ryhmäajoon, vähän riskillä mentiin... Tää on mun mielipide asiasta, vaikka ainahan se on niin että toiset haluis ajaa kovempaa ja toiset hiljempaa. Ja vaikka jokainen ajeleekin omalla vastuullaan ja voi halutessaan jättäytyä jonon hännille, on toi ryhmäajelu sellanen missä ei ihan "omaa" vauhtia voi ajella jos meinaa pysyä letkassa mukana.
Tossa on kyllä tottakin...Vauhtia oli nyt mun mielestä liikaa ryhmäajoon, vähän riskillä mentiin...
Nätistihän te ainakin tästä ohi ajoitte neljääkymppiäEhkä kannattais miettiä (itseni mukaan lukien), millaisilla nopeuksilla ajaa, kun nopeusrajoitus on 40 km/h ja varoitetaan vielä lapsista liikennemerkein.
Omien kokemusteni mukaan kärki on kyllä kiltisti hidastanut, kun tulee 40 tai 60 km/h rajoituksia maaseudun taajamissa. Ehkä vetäjältä oli tällä kertaa jäänyt joku merkki huomaamatta...Ehkä kannattais miettiä (itseni mukaan lukien), millaisilla nopeuksilla ajaa, kun nopeusrajoitus on 40 km/h ja varoitetaan vielä lapsista liikennemerkein.
Jos porukan vauhti on edes lähellä omaa riskirajaa, niin ehdottomasti pitää ajaa oman kyvyn mukaan ja kaukana riskirajasta eli ei yritetä pysyä edellä menevän imussa minkään "ryhmäpaineen" takia (mun mielestä kun sellaista ei ole.. oma vauhti - omat linjat ainakin aiemminkin toiminut..?)Vauhtia oli nyt mun mielestä liikaa ryhmäajoon, vähän riskillä mentiin...
Totta joka sana!Jos porukan vauhti on edes lähellä omaa riskirajaa, niin ehdottomasti pitää ajaa oman kyvyn mukaan ja kaukana riskirajasta eli ei yritetä pysyä edellä menevän imussa minkään "ryhmäpaineen" takia (mun mielestä kun sellaista ei ole.. oma vauhti - omat linjat ainakin aiemminkin toiminut..?)
Ihan hyvin eilenkin ehti maisemia katsella...![]()