Kiitos kaikille osallistujille.
Oli kiva huomata, että joukossa oli paljon uusia kasvoja, ja mikä parasta mukaan oli mahtunut muutama kaunokainenkin
.
On kivaa olla porukassa, jossa ei haukuta toisiamme ja toisten mopujakin vain kehutaan alituseen.
. Kiitos vaan kaikille hyvän hengen luonnista ja sen ylläpitämisestä.
Ensiksi pahoitteluni alkubriiffauksen kömmähtelystä. Sitä oli vaikea aloittaa, kun kaikki kampesi pyörän selkään ja moottorit pauhasi. No, homma tuli kuitenkin hyvän ryhmän kanssa selväksi jo ensi kilometreilla, kuinka ajetaan. Ja kovasti pahoitteluni kartasta, koska mulla tuli paniikki lähteä töistä ja ne unohtui sinne.
Mun oli ihan pakko viime metreillä muuttaa ajoreittiä, jotta ei olisi jouduttu alkuperäisen suunnitelmani mukaisesti ajamaan pätkää vanhaa Lahden tietä. Siinä olisi takuu varmaan mennyt meillä ruuhkassa pasmat sekaisin ja ryhmä olisi hajonnut. Noh, senpä takia uudelleen järjestely Orimattilaan teki kahvilan löytämisen allekirjoittaneelle vaikeaksi. Yrityksen ja erehdyksen kautta se Ducati 750:lla ajanut kaveri löysi meille ihan kohtuullisen kahvipaikan, kovasti kiitoksia.
Siskot ja Veljet. Tällaisia nämä ORG:n ajot ovat, toisille riittää kevyt kurvailu mutkateillä ja toiset haluaa ehdottomasti vähän nautiskella enemän. Tämmöisiä nämä ovat aina olleet, ja nyt siitä suoriuduttiin kaikista helpoiten ilman että kaikki hajoaa. On lähes mahdotonta luoda sellaista konseptia, jossa voisi ilman improvisointia selvitä ajosta. Nämä ajoreitit on hyvä pitää vetäjän tiedossa mahdollisimman pitkään ja vasta itse ajelulla sitten paljastaa porukalle. Tämä asettaa matkanpäällä melkoisen haasteen sille kahdelle halulle, jossa toiset haluaa sitä ja toiset tätä. Reitin varrella kerroin nokkapään porukoille muutamaan kertaa kartalta, minne ollaan menossa ja sen takia, ettei porukka hajoa pitkin Suomea, sovimme ns. tapaamispaikkoja.
Nämä Org-ajelut ovat aina ja tulevat olemaan ns. harrastajaporukan ajeluita, joten ammatillisesta vetämisestä ja otteesta on jouduttu tinkimään meidän puuttellisten kapasiteettien takia. Toivottavasti kenellekään ei tullut henkisiä hiertymiä, vaan saitte kuitenkin nauttia Suomen mutkateiden annista.
Matkaa tuli siis se n. 268 km, joka oli vähän enemän, kuin suunniteltu.
Mun pyöräni vei 13,6 ltr, joka vastaa 5,07 ltr/100km.
Laitetaan joskus uusiksi joku kiva reitti
terv,
-Pikkumatti
EDIT:
Korjatut reittikilometrit (Shell to Shell) on
259,5 km. Vähensin siitä sen sähläilyn siellä Orimattilsassa.