• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 19.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä reissu kiitos siitä kaikille
062802moto_prv.gif

Pieni outous oli ryhmän jakaminen kahteen ilman mitään infoo 2/3 letkalle. Tää sitte johti yksittäisiin ohituksiin letkan keskeltä kun loput tajusivat yksitellen et vois olla ihan kiva *mennä*
baaa.gif

Torstai setin anti oli maukas, suomen luonokin tuli tutuksi, bongattuja eläimiä : 1 Bambi , 1 Jänis ja 1 undulaatti "tosin aivan paskana"

että sellaisia eläimiä, anteeksi myös sille autoilija paralle joka teki tuttavuutta hot pants ryhmään
biggrin.gif

Kiitti omastakin puolesta erityisesti Masalle hyvistä mutkareiteistä, ja muille mukavasta ajoseurasta. Ekaa kertaa olin mukana ORG:in kanssa ajelemassa ja taidan tulla uudestaan. Kotona klo:23.30 kilsoja tuli noin 320km
062802moto_prv.gif

Kiitos todella hienoista mutkista ja ammattimaisesta vedosta  
bowdown.gif
!
Ensimmäistä kertaa olin mukana ja varmasti tulee lähdettyä vielä monta kertaa uudelleenkin  
062802moto_prv.gif
.

Olin ottanut kirkkaan visiirin mukaan matkaan mukaan ja vaihdoin sen juuri oikeaan aikaan Orimattilassa...

Oli näemmä parhaat ajot ikinä teillä
smile_org.gif
Itteniki piti tulla mukaan mutta koskapa oon lomalla ja oma päivälenkki läntiselle uudellemaalle venähti kauniin sään takia, en ehtinyt lähtöpaikalle. Oliskohan jollakulla piirtynyt aivoihin (tai gepsiin) ajamanne lenkki?

Oikein turvallista, terveellistä ja rentouttavaa Juhannusta kaikille !

-KV-

Kiitos kaikille osallistujille.

Oli kiva huomata, että joukossa oli paljon uusia kasvoja, ja mikä parasta mukaan oli mahtunut muutama kaunokainenkin
wink.gif
.

On kivaa olla porukassa, jossa ei haukuta toisiamme ja toisten mopujakin vain kehutaan alituseen.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
. Kiitos vaan kaikille hyvän hengen luonnista ja sen ylläpitämisestä.

Ensiksi pahoitteluni alkubriiffauksen kömmähtelystä. Sitä oli vaikea aloittaa, kun kaikki kampesi pyörän selkään ja moottorit pauhasi. No, homma tuli kuitenkin hyvän ryhmän kanssa selväksi jo ensi kilometreilla, kuinka ajetaan. Ja kovasti pahoitteluni kartasta, koska mulla tuli paniikki lähteä töistä ja ne unohtui sinne.

Mun oli ihan pakko viime metreillä muuttaa ajoreittiä, jotta ei olisi jouduttu alkuperäisen suunnitelmani mukaisesti ajamaan pätkää vanhaa Lahden tietä. Siinä olisi takuu varmaan mennyt meillä ruuhkassa pasmat sekaisin ja ryhmä olisi hajonnut. Noh, senpä takia uudelleen järjestely Orimattilaan teki kahvilan löytämisen allekirjoittaneelle vaikeaksi. Yrityksen ja erehdyksen kautta se Ducati 750:lla ajanut kaveri löysi meille ihan kohtuullisen kahvipaikan, kovasti kiitoksia.

Siskot ja Veljet. Tällaisia nämä ORG:n ajot ovat, toisille riittää kevyt kurvailu mutkateillä ja toiset haluaa ehdottomasti vähän nautiskella enemän. Tämmöisiä nämä ovat aina olleet, ja nyt siitä suoriuduttiin kaikista helpoiten ilman että kaikki hajoaa. On lähes mahdotonta luoda sellaista konseptia, jossa voisi ilman improvisointia selvitä ajosta. Nämä ajoreitit on hyvä pitää vetäjän tiedossa mahdollisimman pitkään ja vasta itse ajelulla sitten paljastaa porukalle. Tämä asettaa matkanpäällä melkoisen haasteen sille kahdelle halulle, jossa toiset haluaa sitä ja toiset tätä. Reitin varrella kerroin nokkapään porukoille muutamaan kertaa kartalta, minne ollaan menossa ja sen takia, ettei porukka hajoa pitkin Suomea, sovimme ns. tapaamispaikkoja.

Nämä Org-ajelut ovat aina ja tulevat olemaan ns. harrastajaporukan ajeluita, joten ammatillisesta vetämisestä ja otteesta on jouduttu tinkimään meidän puuttellisten kapasiteettien takia. Toivottavasti kenellekään ei tullut henkisiä hiertymiä, vaan saitte kuitenkin nauttia Suomen mutkateiden annista.
tounge.gif
tounge.gif
wink.gif

080619_ajelu790.jpg

Matkaa tuli siis se n. 268 km, joka oli vähän enemän, kuin suunniteltu.

Mun pyöräni vei 13,6 ltr, joka vastaa 5,07 ltr/100km.

Laitetaan joskus uusiksi joku kiva reitti
tounge.gif

terv,

-Pikkumatti

EDIT:

Korjatut reittikilometrit (Shell to Shell) on 259,5 km. Vähensin siitä sen sähläilyn siellä Orimattilsassa.

Ai niin, eläimistä vielä.

Mä näin yhden kualleen puussa kiipeilevän hamsterin, jonka kotilo oli survonut. Kyselin lapsilta, mikä se semmoinen olio on ja ne vastasi, että se on kuulema joku orava...

tounge.gif

-M

Voi harmin harmi kun en eilen päässyt mukaan, reitti kartalla näyttää tosi hyvältä,toivottavasti ensi kerralla mukana.

Joo kivaa oli. Kiitos Masalle hienosta reitti valinnasta. Samalta suunnalta löytyy tosi paljon samanlaisia hienoja teitä et joskus uusiks, vai mitä?
062802moto_prv.gif

Pahoitteluni niille jotka saivat ne Undulaatin jäänteet silmilleen, en mie tahallaan.
033102bebe_1_prv.gif

Toinen otos, jokohan onnistuu

Kiitti koko porukalle mukavista ajotuokiosta.

Laitan tässä melkein koko matkasta( kunnes akku loppui  
wink.gif
) tompan .itn tiedoston jota voi selailla ainaskin poiedit ohjelmalla.

Tässähän jo odottelee seuraavaa reissua-

Ps. Näkyy myös ajettu nopeus  
tounge.gif

Noo ei se .itn tiedosto vaan tule näkyviin mutta laitan halukkaille maililla jos kiinnostusta-

Ja  sitten viellä tietysti **** HYVÄÄ JUHANNUSTA !!!!! ****

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Hieno reissu teillä ollut.Ohoh, ja ainaskin yksi tosituttu paikka mulle.
Toivelistalle lisätty osallistuminen ainaskin yhteen kesän ajeluun.
smile_org.gif

Kiitokset Masalle vedosta ja kaikesta vaivasta jota jouduit muiden viihtyvyyden takia kärsimään.
Kun saamme samalaisia reittejä ja osallistjia mukaan useamminkin, niin todella hieno homma.
Hyvää juhannusta kaikille.

Noo ei se .itn tiedosto vaan tule näkyviin mutta laitan halukkaille maililla jos kiinnostusta-

Ja sitten viellä tietysti **** HYVÄÄ JUHANNUSTA !!!!! ****

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Moron,

Koetapa ladata ao. kuva tuolta "Image" tagin kautta jollekin palvelimelle, esim. (http://xs.to/). Sieltä sitten selviää ohjeet Uploadille...

Siitä sitten Direct Address tuohon Image Tagin ruutuun.

Hyvät Jussit myös. Kyllä kylmä kalja onkin hyvää...
033102beer_1_prv.gif

-M

Juhannus tuli ja meni. Oli kyllä hauska aloitus vetäistä hirmu touringia yötä myöten. Hyvin vedetty letka ja kaikki toimi hienosti. Itsekin olin ensimmäistä kertaa .ORG:n ajelulla.

Back