• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 17.4. Kivenlahden TB

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos tr3, porukan vetämisestä. Mukavaa oli taas ajella
062802moto_prv.gif

Joo mielenkiintoset tienpinnat piti mielen virkeänä
smile_org.gif
Paluumatkalla Klaukkalan risteyksessä menetin näköyhteyden letkaan ku jäin odottelemaan häntää ja sieltähän se (2 pyörää) sitten tulikin tovin odottelun jälkeen. Toinen jatko suoraan päin Hellsinkiä ja me käännyttiin Lahnuksen Shelliä kohti josta sitten lähettiin omia teitämme kottiin.

Kiitos vetomiehelle ja koko muulle porukalle. On se vaan kiva käydä ennenajamattomilla teillä
sport05.gif

Kiitosta vaan. Mukavia mutkia.. JoniP:lle + kun johdattelit Kiveslahteen vaikka ei siellä kerennytkään nautiskelee Batteryy..

Kovasti kiitoksia taas ajeluseurasta
smile_org.gif
mikäs sen mukavempi viettää torstaita kun tuollainen letkeä ajelu, maisemia katsellen..
Ja olipa reitille saatu sitä posliiniakin - naisia ajatellen joten Tänx Tr
biggrin.gif
jotenkin noi puskakuset ei oo mun jutska...

Kivasti pääsin molempiin suuntiin liki kotiovelle asti eskorttien saattelemana - jote iiisot kiitokset
bowdown.gif

Vois olla aika hiljasta noi mun osallistumiset muuten kun noita lähtöjä ei enään ole rusalla ja myllykukossa niinku ikinä
biggrin.gif
ainoot paikat minne mä osaan
withstupid.gif

Ei toi mun mopo kyllä ole tarkoitettu ajettavaksi suoraan. Ihan kamala väli se Läyliäinen-Klaukkala, ei ikinä enää tollasia.. Vähänkö niska jumissa
sad_orig.gif

Mutta sinne asti tosi jees, kiitos!
thumbs-up.gif

Kiitos vetomiehelle ja koko muulle porukalle ajelusta
bowdown.gif
Reitti oli kivaa ajettavaa ja vauhtikin oli näppeimmillään. Täytyypä ehdottomasti tulla toistekkin.

Vähän epäilinkin, että se oli teidän letka siinä Lahnuksen Shelillä n. klo 20.30 korvilla. Me ei ehditty teijän starttiin, mutta heitettiin pieni lenkki näköjään osittain samaa reittiä...

PS. Pitäisi opetella erottaa töötti tosta vilkku hantaakista
withstupid.gif

Vois olla aika hiljasta noi mun osallistumiset muuten kun noita lähtöjä ei enään ole rusalla ja myllykukossa niinku ikinä
biggrin.gif
ainoot paikat minne mä osaan
withstupid.gif
Mut jos seuraava sattuisikin olemaan Myllykukossa?
Ainakin täältä h*lvetin P*rseestä pääsee sinne mukavia mutkateitä pitkin.
tounge.gif

Edit: Ai nii joo! Kiitokset ajeluista unohtui.
Olenko tullut nopeammaksi vai miksi hädintuskin pysyin viimeisten perässä?.
smile_org.gif

Kiitos kaikille seurasta , sorry se läyliäinen klaukkala reitti.. olihan
033102ass_1_prv.gif

Kiitos erityisesti mikolle kun jaksoit kuvailla,,, hienoa kuvaa..

Kivaa oli
062802jumpie_prv.gif

Jouduin poistumaan jo karkkilasta kotio, mutta kesähän on vasta tuloillaan. Kiitos tr3 vedosta.

mulle uusia teitä, jesh. ja hyvin jengi odotteli risteyksissä meitä viimeisiä, vieläpä Klaukkalassakin.

kiitokset vetäjille hyvistä ajeluista täältäkin.. Hyvät oli reitit ja meno sopivaa.
cool.gif

Namibian ABC:ltä jatkoin lyhyen pit stopin saattelemana suoraan, ku piti lähteä päästämään avaimet kotio unohtanut emäntä sisään.

Back