• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 17.4. Kivenlahden TB

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, otetaan pätkä kuvaa.. tr3:lle on varattu toinen etappi videointia.

Tuosta letkaan sijoittumisesta olet ihan oikeassa, eli hänniltä on hyvä lähteä tunnustelemaan hommaa.

+1 yrittää ehtiä Kivenlahteen ja vieläpä sinne hännille
cool.gif

Täytyy kerjetä...

Ei ole mitään hyvää syytä tehdä työtä, jos on kunnon ajelua tarjolla
tounge.gif

Kiitos vaan etukäteen järjestäjille
bowdown.gif
.

->
062802moto_prv.gif
Braaaam....

Eskorttia täältä sinne? anyone?  
lookaround_orig.gif
Mä voin hyvin kaapata sut matkaan. Kerro vaan koska starttaillaan.
Ihkuu  
062802jumpie_prv.gif

Ja koska mä en taas muista missä se veikkola ees on niin sanoppa sä mulle monelta mä oon valmiina - vaix hyrylän sellillä?
No tossa se taas nähdään, miitti on kivenlahdessa ja meidän emäntä on menossa Veikkolaan.
smile_org.gif

Vois ittekin kattoo jos tulis..jos useampi täältäpäin (Jpää, Tuusula jne) niin oisko Hyrylän Shellillä klo 17:15 jos aiotaan keritä klo 18 Veikkolan nesteelle (vaiko klo 16:45 jos tonne Kivenlahden tebarille 17.30:ksi)? Näyttäs ajavan siitä Hyrylästä about 35-40min tonne jompaankumpaan.

Taitaa vaan olla jo pimiää ku tullaan kotiin..siis jos ajot loppuu 20 jälkeen sinne Espoon suuntaan..hui eihän näillä "vanhoilla" silmillä edes näe pimeässä..
eek.gif

lookaround_orig.gif
Ihkuu  
062802jumpie_prv.gif

Ja koska mä en taas muista missä se veikkola ees on niin sanoppa sä mulle monelta mä oon valmiina - vaix hyrylän sellillä?
Jos kuiteskin mennään tohon Kivenlahteen kun se on puoliks matkan varrella... puol tuntii varataan...  onks se sit 16:30 Hyrylässä.

lookaround_orig.gif
Ihkuu
062802jumpie_prv.gif

Jos kuiteskin mennään tohon Kivenlahteen kun se on puoliks matkan varrella... puol tuntii varataan... onks se sit 16:30 Hyrylässä.
biggrin.gif
biggrin.gif

Okei okei... sait ylipuhuttua - eli lähdetään Hyrylä selli 16.30 muutkin halukkaat sinne sitten
smile_org.gif

Mut tunnistaa ihanan punasesta moposta ja uusista ajosaappaista
biggrin.gif
biggrin.gif

Taidan avata omalta osaltaltani nää pk-ajelut  
062802moto_prv.gif
 ..voisin liittyy Hyrylän shelliltä mukaan.

No yritetään mukaan tuohon Hyrylän Shellille 16:30...ei viitti yksin ajella perässä. Mut jollei kokosinistä (miestä myöten) K1200RS:ää näy niin sit oon jääny johonkin jumiin ja yritän kerkee sinne Veikkolaan...

Jaahas, heti kun tänne rekisteröityy niin sattuu tällaista. Olinkin huomenna menossa vähän Espooseen ajelemaan, nimittäin taitaa mulla olla vakuutusyhtiön vaihto edessä. Eli jos tällainen Foorumin nyyppä kelpuutetaan joukkoon mukaan niin miksikäs ei.
sport05.gif

Back