Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua kans kiinnostais, koska Murphyn lain mukaan tunkee asiakkaita ovesta vielä tasan klo 17.00 enkä ehdi tebarille ajoissa... Ja oon melkein yhtä hyvä suunniistaan kun YammutarToistan kysymyksen...Jos en ehdi Tebarille, niin minne siellä Porkkalassa?
Älkääs nyt kulinaristit...Ei me mitään kasvissyöjiä sentään olla.Tuskin ne kämppärit maailmasta loppuu...![]()
![]()
wilhelmi
Mites, onko siellä muut puitteet kunnossa vai tarvitaanko pitkälaippanen husqvarna tankkilaukkuun mukaan?![]()
Tai ranskanleipää ja sinaappiaÄlkääs nyt kulinaristit...Ei me mitään kasvissyöjiä sentään olla.Tuskin ne kämppärit maailmasta loppuu...![]()
![]()
wilhelmi
Mites, onko siellä muut puitteet kunnossa vai tarvitaanko pitkälaippanen husqvarna tankkilaukkuun mukaan?![]()
![]()
B-luokan makkara, kuin samettia söis..
eli porkkalan mutkapätkän päähän. siitä oikealle menevää "töyssy" tietä etenpäin kun tulee risteys niin mene sinne missä lukee se meri vartija vai mikä helv.. se nyt onkaan ele OIKEALLE ja siitä suoraan niin hetken päästä tulee hiekka parkkipaikka johon mopo.... kun on mopo parkissa ota kypärä pois ja avaimet pois virtalukosta, taskuun. sitten kävelet parkki alueen päähän jossa on puomi (metallia kelta punainen) mene yli kävele noin 20 metriä tarkkaillen metsää vasemmalla kun näet punaisen lauta wc kohdista kulkusi sinne päin, ohita Wc jatka polkua eteen päin kartaen hillitysti oikealle, tässä kohtaa tunnet jo tulien tuoksun.. ja löydät meidät... Mikäli taasen olet jaloistasi märkä , olet meressä ja mennyt meidän ohi....Toistan kysymyksen...Jos en ehdi Tebarille, niin minne siellä Porkkalassa?
HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOMHUOM: Katsokaa torstaina tätä ketjua noin klo 12, tuolloin vahvistamme järjestetäänkö kemut vai siirretäänkö tämä sään vuoksi esim sunnuntaille!
Saatko tälkertää syödäkin jotain, vai onks kotona taas kaappi täynnä ruokaa?tullahan
pahaSaatko tälkertää syödäkin jotain, vai onks kotona taas kaappi täynnä ruokaa?tullahan![]()
Kuka sano, ettei saa syödä?pahaSaatko tälkertää syödäkin jotain, vai onks kotona taas kaappi täynnä ruokaa?tullahan![]()
![]()
Mitäs vittua?taitaapi olla (tai on) meikäläisen viimeinen pk-ajelu..
mopo menee seisomaan ja odottelemaan ensi kevättä..Mitäs vittua?taitaapi olla (tai on) meikäläisen viimeinen pk-ajelu..
Seuratkaa opasteita.Mua kans kiinnostais, koska Murphyn lain mukaan tunkee asiakkaita ovesta vielä tasan klo 17.00 enkä ehdi tebarille ajoissa... Ja oon melkein yhtä hyvä suunniistaan kun YammutarToistan kysymyksen...Jos en ehdi Tebarille, niin minne siellä Porkkalassa?![]()
Toi et pärjäisit lähellekkään Inkalle, vaatisi sinulta ylipääsemättömän itsesi ylittämisen. Suoraan sanottuna mahdoton on mahdoton.Mua kans kiinnostais, koska Murphyn lain mukaan tunkee asiakkaita ovesta vielä tasan klo 17.00 enkä ehdi tebarille ajoissa... Ja oon melkein yhtä hyvä suunniistaan kun YammutarToistan kysymyksen...Jos en ehdi Tebarille, niin minne siellä Porkkalassa?![]()