• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK 12.7 ABC Kilo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taisi olla hauhulantie mistä käännyttiin.
3 orggilaista taisi mennä ohi siinä kun oltiin "kahvilla".
Taidettiin olla minä, AnDy ja -Harza-, Alastarolta tulossa. Mietinkin kun oltiin menty ohi et olisko ollu orgin porukkaa, kun aika ja ilmansuunta täsmäs pk-ajeluun. Tajusin teijät niin myöhään ettei ehtiny edes kättä nostaa.

Sukizukille pikaista paranemista!

Paranemisia uhreille, mutta koitataan saada hommat kimppa-ajeluissa vastaisuudessa sujumaan sillee, ettei minkäänlaisia porukan hajoamisia pääsisi tapahtumaan! Pidetäänkö Kurileiri kaikille kimppa-ajeluille halajaville?
thumbs-up.gif
smile_org.gif

Mä en eilen ilmoittanut tulosta, mut kaverin kanssa tulin paikalle. Risteyksissä venailtiin takana tulevaa, mut vissiin eksyi kummiskin Vihdin jälkeisissä risteyksissä, kun Peten kanssa ooteltiin 2 tie ylityksen jälkeen puolituntia, ja ketään ei näkynyt. Lähdimme ajaa 2 tietä kotiin.

Eikös siihen keskelle voisi saada yhden vetäjän lisää, alussa katotaan vetäjät 1,2 ja 3 (vika) tekevät alustavan reitin ja sopivat pysähdys paikan jossa poppoo saadaan taas kasaan.

Ei ekakertalaisille varmaan jäänyt hyvä kuva. Itse en ollut ekakertaa mukana, ja ajoin "keski ryhmässä" siinä parin takana jossa takapenkkiläisellä ei mahtunut korvat kypärän sisään. (tikrun korvat kypärässä)
thumbs-up.gif

Kiitos kuitenkin tr3:lle, kun viitsi lähteä tuuraamaan Jenssiä ja RIMMONIA.
062802jumpie_prv.gif

Paranemisia kaikille itseään teloneille ja moppeleitaan rikkoneille.

heheh näyttää ihan hyvältä ideal etten tulle eilen
tounge.gif

ei vaan joskus se toimii ja joskus ei tuo odottelu kun aina on se joku kuka jää viimiseks eikä huomaa kattella peileihin että missähän se seuraava tulee ja kun tajuaa jäädä odottamaan niin edessä ajava ei tajua että takana oleva jäi odottamaan
smile_org.gif

noinhan sen ei pitäis mennä mutta tuntuu menevän...

letkoissa on hyvä muistaa että kenelläkään muulla kuin vetäjällä ei oo mitään määrättyä tehtävää eli ihan kuka vaan voi ja pitää jäädä odottamaan risteykseen ellei joku sitä jo ole tekemässä ja sen odottajanki on aina hyvä muistaa että ennen ku lähtee uudestaan paahtamaan on varmistettava että kaikki on jo tullu tai että uus odottaja on pysähtyny risteykseen..

toivottavasti oli ees hyviä mutkia
smile_org.gif

sanoi:
Yritin laittaa hieman kännykuvia mukaan mut ei onnsitunut.
Se on sitä kun ei ole mikään atg GURU...
no Jassulla ja Yammatar:lla ainakin niitä on.. voi laittaa jakoon

Hauska kuulla että oot kunnossa
smile_org.gif

Mähän laitan niitä kuvia jahka kotiudun töistä jossain välissä tänään...

ps. mitens se veto muuten? Mä taisin voittaa sen
biggrin.gif
 mut mitähän mä tolla raadolla teen  
lookaround_orig.gif
Paha..
thumbs-up.gif
lyödä nyt lyötyä

Juuri näin, ajolenkiltä kotiuduttu Peijaksen kautta.
Onnex ei mitään vakampaa tapahtunut,
vaikka olisi voinut tapahtua vaikka kuinka pahasti..
Suurin veekäyränä on että GIXXU ON PASKANA  
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Ja kyllähän paikkoja sieltä täältä kolottaa.
Suurimmat kolotukset ovat niska/pää ja oikee nilkka.
Kuvissakaan ei näkynyt mitään suurempis ruhjeen merkkejä.

Suuret kiitokset takanatulijoille ja auttajille (Ylijan ja Yammutar). Apunne oli todella suuri sekä todella suuret kiitokset Rimmonille kyydityksestä kuski sekä mopo.

Yritin laittaa hieman kännykuvia mukaan mut ei onnsitunut.
Se on sitä kun ei ole mikään atg GURU...
no Jassulla ja Yammatar:lla ainakin niitä on.. voi laittaa jakoon

P.S mitenkä muuten liitän kuvia ?
Mitäs muuten tapahtu? Lowside, highside, ulosajo?

Kotilot prkl!
mad.gif
tounge.gif

Mitäs muuten tapahtu? Lowside, highside, ulosajo?

Kotilot prkl!  
mad.gif
tounge.gif
Voihan ...... tämä kaikki tapahtui sit lahnuksen jälkeen. se helium kai ton aiheutti. pääasiahan on kuitenkin että ukko on kunnossa. menikö pyörä pahasti rikku

juuri shellin  jälkeen ei taidettu ajaa ku kilsa:( kuten Jassun kuvista ilmenee, niin eiköhän tuo lunariin mene ?
miten muuuten kannattaiskos irrotella hieman osia siitä?
esim. kokoputkista vaihtaa alkup. sekä commander pois ja k&n filsu mm.

no mitäs siinä mutkaan mentiin helvetin hienosti,mut ulos ei tultu enää...
ei vaan kallistunut ja sit etupää altapois.. viimeistään siitä kun asfaltti loppuu, oli melkoinen reuna tuossa kohtaan,mut jotenkin pysyin pyörän seljässä vielä pienen hetken jäljistä päätellen. Ojassa/pientareella oli jokin terävä kivi josta sitten kuljesta tuli matksutaja. siitä ne kuuluisat highside/ulosajo
sad_orig.gif

mutka ei ole edes mikään kovinkaan jyrkkä, ja sen voi päästellä vaikka 300 läpi...

Mä en eilen ilmoittanut tulosta, mut kaverin kanssa tulin paikalle. Risteyksissä venailtiin takana tulevaa, mut vissiin eksyi kummiskin Vihdin jälkeisissä risteyksissä, kun Peten kanssa ooteltiin 2 tie ylityksen jälkeen puolituntia, ja ketään ei näkynyt. Lähdimme ajaa 2 tietä kotiin.

Ei ekakertalaisille varmaan jäänyt hyvä kuva. Itse en ollut ekakertaa mukana, ja ajoin "keski ryhmässä" siinä parin takana jossa takapenkkiläisellä ei mahtunut korvat kypärän sisään. (tikrun korvat kypärässä)
thumbs-up.gif
Jaa toi selvittääkin miks ei takana näkyny enää ketään 2 tien ylityksen jälkeen. Jäätiin odottelee siihen Keppanan "risteykseen" kun en nähnyt teitä enää perässä. Siinä oltiin jonkin aikaa passissa, jonka jälkeen lähettiin katsomaan jos löytyis loppuporukka vielä.

Eikös siihen keskelle voisi saada yhden vetäjän lisää, alussa katotaan vetäjät 1,2 ja 3 (vika) tekevät alustavan reitin ja sopivat pysähdys paikan jossa poppoo saadaan taas kasaan.

thumbs-up.gif

Näin siin pääs käymään. Olen tuo "Pete" ja ensikertalainen..
idea3.gif

Loppupurukka, joka onnistui seuraamaan vielä Ämmässuon jälkeen, hajosi todennäköisesti "oikee, 200m ja oikeelle risteykseen. Valkoinen pyörä joka tuli 1. risteykseen ei varmaan nähnyt kääntymistämme/viestittelyämme..

Pahoittelen ylimääräisistä kilsoista
confused_orig.gif

Kiitokset kuitenkin vetäjälle !

thumbs-up.gif

Näin siin pääs käymään. Olen tuo "Pete" ja ensikertalainen..
idea3.gif

Loppupurukka, joka onnistui seuraamaan vielä Ämmässuon jälkeen, hajosi todennäköisesti "oikee, 200m ja oikeelle risteykseen. Valkoinen pyörä joka tuli 1. risteykseen ei varmaan nähnyt kääntymistämme/viestittelyämme..

Pahoittelen ylimääräisistä kilsoista
confused_orig.gif

Kiitokset kuitenkin vetäjälle !
Jep, oikeelle osasin kääntyä siitä missä odottelitte mutta en tosiaan huomannu että käännyitte johonkin, jäin tiirailemaan missä takanatulevat on
smile_org.gif

Voihan sitä hanaa vääntää ja vauhtia olla kuhan säännöt on selvät, tai sitte duunaa 2 ryhmää, nopeet ja hitaat, kummallekkin oma keulamies ja perän pitäjä, reitti sama ja kahvilla nähdään.
Heips!
Kannatan ajatusta missä ryhmä jaettaisiin hitaisiin ja nopeisiin jos tarvis. Torstainen vauhti (vaikka kyytiläisenä olinkin) oli aikast hurja (tosin kuski oli varmaan innoissaan). Jos meikäläinen olisi tullut näin muutama sata kilometriä ajaneena mukaan, olisin jäänyt kaaauas taakse
tounge.gif

Porukka vaikutti varsin mukavalta ja tikrun korvien kestokin tuli hyvin testattua!
Ja pahoillani olen gigsusta!! Tietenkin on tärkeintä että itse mies on kunnossa!

Voihan sitä hanaa vääntää ja vauhtia olla kuhan säännöt on selvät, tai sitte duunaa 2 ryhmää, nopeet ja hitaat, kummallekkin oma keulamies ja perän pitäjä, reitti sama ja kahvilla nähdään.
Heips!
Kannatan ajatusta missä ryhmä jaettaisiin hitaisiin ja nopeisiin jos tarvis. Torstainen vauhti (vaikka kyytiläisenä olinkin) oli aikast hurja (tosin kuski oli varmaan innoissaan). Jos meikäläinen olisi tullut näin muutama sata kilometriä ajaneena mukaan, olisin jäänyt kaaauas taakse
tounge.gif

Porukka vaikutti varsin mukavalta ja tikrun korvien kestokin tuli hyvin testattua!
Ja pahoillani olen gigsusta!! Tietenkin on tärkeintä että itse mies on kunnossa!
juurikin tosta syystä noiden odottamisien pitäis toimia että kaikki pääsee vetelemään just niin kovaa ku tahtoo ja silti olla eksymättä vaikka vetäis kisaa etanan kanssa siitä kummalle kasvaa nopeemmin sammalta kuoreen
biggrin.gif

Back