Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä olen. Arcticdiverin kanssa noustiin Turun motarilta Veikkolan rampille ja ihmeteltiin, että mikäs se tämä tämmöinen Kokoontumisajo on kun porukat haihtuivat kuin laktoosi-intoleranssin tuotokset Saharaan!Kiitokset kahviseurasta, siihen mun kiitokset sitten jääkin.
Jotain ennätyksiä taidettiin taas tehdä, kävi nimittäin niin että letka katkesi täysin 200m ajon jälkeen. nähtävästi neljänneksi viimeinen pyörä ei ollut koskaan kuullut asiasta että sinne seuraavaan liittymään jäädään odottamaan kunnes seuraavat tulee. Viimeinen kerta kun letkan pää näkyi oli valoissa jotka johtavat Turun motarille, sen jälkeen ei näkynyt ketään.
Ajelin sitten lähes 40km moottoritietä etsien sitä liittymää missä meitä odotetaan - muut peränpitäjäporukasta hyytyivät jo veikkolan liittymään ja vetivät siitä ylös.
http://www.bajahill.net/mpryhmaopas.html#kaantyminen
Moottoritien ramppi on yksi maailman parhaista ja turvallisimmista paikoista pysähtyä odottamaan letkaa.Kiitokset kahviseurasta, siihen mun kiitokset sitten jääkin.
Jotain ennätyksiä taidettiin taas tehdä, kävi nimittäin niin että letka katkesi täysin 200m ajon jälkeen. nähtävästi neljänneksi viimeinen pyörä ei ollut koskaan kuullut asiasta että sinne seuraavaan liittymään jäädään odottamaan kunnes seuraavat tulee. Viimeinen kerta kun letkan pää näkyi oli valoissa jotka johtavat Turun motarille, sen jälkeen ei näkynyt ketään.
Ajelin sitten lähes 40km moottoritietä etsien sitä liittymää missä meitä odotetaan - muut peränpitäjäporukasta hyytyivät jo veikkolan liittymään ja vetivät siitä ylös.
http://www.bajahill.net/mpryhmaopas.html#kaantyminen
Tossa tapauksessa hyvä keräyspaikka olisi ollut se ämmässuota edeltävä nakkikioskipysähdyspaikka tai ikean liittymän bussipysäkki, tossa tosiaan viimeiset jäi kiinni valoihin jo kilossa ja sen jälkeen tosiaan oli silmät jokaisesta liittymästä ylös...Meidän olis pitäny jo pysähtyä turun motarille ämmänsuon liittymään..
Pyörä rikki, kuski vaikutti olevan kunnossa - kertoo itse varmaan lisää halutessaanTarkentakaas nyt vähän, et mitä tapahtu![]()
Taisi olla hauhulantie mistä käännyttiin.Toinen katkeaminen tapahtui myöhemmin, tultiin tyhjään risteykseen ja arvottiin suunta kotiinpäin. Kiitos ajoseurasta varsinkin "toiselle" loppupäälle![]()
Juuri näin, ajolenkiltä kotiuduttu Peijaksen kautta."Raatoautokin" kotona, kaveri jäi varmuudeksi tarkkailtavaksi yön yli. Ei mitään vakavampaa mut kyllä paikat varmaan hellänä, lähti kuvattavaksi juuri kun lähdin kotiin. Huomenna kommentoi varmaan itse enemmän kun pääsee himaan.
Se oli se tonninen gixxeri, jossa oli yoshin pönttö? PanemisiaJuuri näin, ajolenkiltä kotiuduttu Peijaksen kautta."Raatoautokin" kotona, kaveri jäi varmuudeksi tarkkailtavaksi yön yli. Ei mitään vakavampaa mut kyllä paikat varmaan hellänä, lähti kuvattavaksi juuri kun lähdin kotiin. Huomenna kommentoi varmaan itse enemmän kun pääsee himaan.
Onnex ei mitään vakampaa tapahtunut,
vaikka olisi voinut tapahtua vaikka kuinka pahasti..
Suurin veekäyränä on että GIXXU ON PASKANA![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kyllähän paikkoja sieltä täältä kolottaa.
Suurimmat kolotukset ovat niska/pää ja oikee nilkka.
Kuvissakaan ei näkynyt mitään suurempis ruhjeen merkkejä.
Suuret kiitokset takanatulijoille ja auttajille (Ylijan ja Yammutar). Apunne oli todella suuri sekä todella suuret kiitokset Rimmonille kyydityksestä kuski sekä mopo.
Yritin laittaa hieman kännykuvia mukaan mut ei onnsitunut.
Se on sitä kun ei ole mikään atg GURU...
no Jassulla ja Yammatar:lla ainakin niitä on.. voi laittaa jakoon
P.S mitenkä muuten liitän kuvia ?
sanoi:Yritin laittaa hieman kännykuvia mukaan mut ei onnsitunut.
Se on sitä kun ei ole mikään atg GURU...
no Jassulla ja Yammatar:lla ainakin niitä on.. voi laittaa jakoon