• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK 12.7 ABC Kilo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset kahviseurasta, siihen mun kiitokset sitten jääkin.

Jotain ennätyksiä taidettiin taas tehdä, kävi nimittäin niin että letka katkesi täysin 200m ajon jälkeen. nähtävästi neljänneksi viimeinen pyörä ei ollut koskaan kuullut asiasta että sinne seuraavaan liittymään jäädään odottamaan kunnes seuraavat tulee. Viimeinen kerta kun letkan pää näkyi oli valoissa jotka johtavat Turun motarille, sen jälkeen ei näkynyt ketään.

Ajelin sitten lähes 40km moottoritietä etsien sitä liittymää missä meitä odotetaan - muut peränpitäjäporukasta hyytyivät jo veikkolan liittymään ja vetivät siitä ylös.

http://www.bajahill.net/mpryhmaopas.html#kaantyminen

Toinen katkeaminen tapahtui myöhemmin, tultiin tyhjään risteykseen ja arvottiin suunta kotiinpäin. Kiitos ajoseurasta varsinkin "toiselle" loppupäälle
biggrin.gif

Jotain ennätyksiä taidettiin taas tehdä, kävi nimittäin niin että letka katkesi täysin 200m ajon jälkeen. nähtävästi neljänneksi viimeinen pyörä ei ollut koskaan kuullut asiasta että sinne seuraavaan liittymään jäädään odottamaan kunnes seuraavat tulee. Viimeinen kerta kun letkan pää näkyi oli valoissa jotka johtavat Turun motarille, sen jälkeen ei näkynyt ketään.

Ajelin sitten lähes 40km moottoritietä etsien sitä liittymää missä meitä odotetaan - muut peränpitäjäporukasta hyytyivät jo veikkolan liittymään ja vetivät siitä ylös.

Samaa mieltä olen. Arcticdiverin kanssa noustiin Turun motarilta Veikkolan rampille ja ihmeteltiin, että mikäs se tämä tämmöinen Kokoontumisajo on kun porukat haihtuivat kuin laktoosi-intoleranssin tuotokset Saharaan!
nixweiss.gif
Päätettiin sitten pitää kahden äijän kimppakiva-ajelut ja niin tehtiinkin. Käytiin jopa pizzaa syömässä Inkoon satamassa. Että tämmöinen kimppa-ajelu tänään....
sport05.gif

Kilosta lähdettiin ja ämmänsuolta noustiin motarilta... siis jälkiselvitysten mukaan porukka hajosi jo kilon liikennevaloissa veikkolassa oli porukassa jotain 20 mopoa ja loput hajosi portaan kylmällä asemalla. siitä eteenpäin oli 12 mopoa...
Toki syyllinen olen MINÄ.... ANTEEKSI KAIKILLE TASAPUOLEISESTI... ei tapahdu toisten... Meidän olis pitäny jo pysähtyä turun motarille ämmänsuon liittymään..
nixweiss.gif

Sieltä piikistä on vaikea muistaa kuka on vika. toki Jassu oli hukassa jo veikkolassa. se kyllä huomattiin..
withstupid.gif

Moottoritien ramppi on yksi maailman parhaista ja turvallisimmista paikoista pysähtyä odottamaan letkaa.
Korjatkaa jos olen väärässä. Siitä Ämmässuon liittymästä kun ei aja kuin n.150 roska-autoa/h + muut siitä kulkevat. Tosin oltaisiin voitu sopia että em. liittymästä noustaan pois motarilta.
Mutta kiitos ja anteeks
bowdown.gif
kaikille hengessä ja konkreettisesti mukana olleille mukavasta reissusta. Tänään ei sitten tullut kuin 570km kurvailtua...
eek.gif

Ehkäpä tästä lähtien pitää SELKEÄSTI kertoa kaikille Reittisuunnitelma? Ainakin alustava. Ja hanaa ei ole ihan pakko vääntää tappiin asti heti alussa? Kai....?
baaa.gif

Voihan sitä hanaa vääntää ja vauhtia olla kuhan säännöt on selvät, tai sitte duunaa 2 ryhmää, nopeet ja hitaat, kummallekkin oma keulamies ja perän pitäjä, reitti sama ja kahvilla nähdään.

Meidän olis pitäny jo pysähtyä turun motarille ämmänsuon liittymään..
Tossa tapauksessa hyvä keräyspaikka olisi ollut se ämmässuota edeltävä nakkikioskipysähdyspaikka tai ikean liittymän bussipysäkki, tossa tosiaan viimeiset jäi kiinni valoihin jo kilossa ja sen jälkeen tosiaan oli silmät jokaisesta liittymästä ylös...

Kiitos taas kaikille kahviseurasta - vaikkei sitä kahvia koskaan saatukkaan - mut onneks se pulla löyty sitten olisko ollu neljäs pysähdys tai jotain
smile_org.gif

Kiitti kovasti letkan vetelijälle - hyvät oli kyydit, ainakin kun itte sattu olemaan siellä alkupäässä
biggrin.gif

Kotimatka ei sitten sujunutkaan yhtä mukavissa merkeissä - onneksi ei sitä pahinta onneksi tapahtunut kuitenkaan, selvittiin taas materialla - mutta paska päivän päätös muuten niin mukavalle päivälle
sad_orig.gif

jeps kiitoksia vaan päivän ajoista, itse ajelin kärkipäässä niin ei päässy letka katkeemaan.

kotimatka oli joo aika
crazy.gif
mutta onneksi kuski on kunnossa
blush.gif
paranemisia.

"Raatoautokin" kotona, kaveri jäi varmuudeksi tarkkailtavaksi yön yli. Ei mitään vakavampaa mut kyllä paikat varmaan hellänä, lähti kuvattavaksi juuri kun lähdin kotiin. Huomenna kommentoi varmaan itse enemmän kun pääsee himaan.

"Raatoautokin" kotona, kaveri jäi varmuudeksi tarkkailtavaksi yön yli. Ei mitään vakavampaa mut kyllä paikat varmaan hellänä, lähti kuvattavaksi juuri kun lähdin kotiin. Huomenna kommentoi varmaan itse enemmän kun pääsee himaan.
Juuri näin, ajolenkiltä kotiuduttu Peijaksen kautta.
Onnex ei mitään vakampaa tapahtunut,
vaikka olisi voinut tapahtua vaikka kuinka pahasti..
Suurin veekäyränä on että GIXXU ON PASKANA  
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Ja kyllähän paikkoja sieltä täältä kolottaa.
Suurimmat kolotukset ovat niska/pää ja oikee nilkka.
Kuvissakaan ei näkynyt mitään suurempis ruhjeen merkkejä.

Suuret kiitokset takanatulijoille ja auttajille (Ylijan ja Yammutar). Apunne oli todella suuri sekä todella suuret kiitokset Rimmonille kyydityksestä kuski sekä mopo.

Yritin laittaa hieman kännykuvia mukaan mut ei onnsitunut.
Se on sitä kun ei ole mikään atg GURU...
no Jassulla ja Yammatar:lla ainakin niitä on.. voi laittaa jakoon

P.S mitenkä muuten liitän kuvia ?

Voihan ...... tämä kaikki tapahtui sit lahnuksen jälkeen. se helium kai ton aiheutti. pääasiahan on kuitenkin että ukko on kunnossa. menikö pyörä pahasti rikku

Juuri näin, ajolenkiltä kotiuduttu Peijaksen kautta.
Onnex ei mitään vakampaa tapahtunut,
vaikka olisi voinut tapahtua vaikka kuinka pahasti..
Suurin veekäyränä on että GIXXU ON PASKANA
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Ja kyllähän paikkoja sieltä täältä kolottaa.
Suurimmat kolotukset ovat niska/pää ja oikee nilkka.
Kuvissakaan ei näkynyt mitään suurempis ruhjeen merkkejä.

Suuret kiitokset takanatulijoille ja auttajille (Ylijan ja Yammutar). Apunne oli todella suuri sekä todella suuret kiitokset Rimmonille kyydityksestä kuski sekä mopo.

P.S mitenkä muuten liitän kuvia ?
Se oli se tonninen gixxeri, jossa oli yoshin pönttö? Panemisia
omg.gif
thumbs-up.gif

sanoi:

Hauska kuulla että oot kunnossa
smile_org.gif

Mähän laitan niitä kuvia jahka kotiudun töistä jossain välissä tänään...

ps. mitens se veto muuten? Mä taisin voittaa sen
biggrin.gif
mut mitähän mä tolla raadolla teen
lookaround_orig.gif

Back