• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pjärkkele selvää iPad-syrjintää !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GuessWho sanoi:
Nyt ku keksis vielä et miks kaikkien muiden kuvat on isoin a ja mun aina tollasina lilliputteina jotka pitää erikseen näykkiä isommaks !?!

Koska sä laitat sen liitteenä ja muut laittaa kuvana? Kuvan lisäämiselle on oma nappula viestinkirjoitusikkunan ylöpalkissa.

Hannula sanoi:
Koska sä laitat sen liitteenä ja muut laittaa kuvana? Kuvan lisäämiselle on oma nappula viestinkirjoitusikkunan ylöpalkissa.

Siitä ei ainakaan mun iPadilla saa ollenkaan liitettyä luvaa koska edelleenkään tiedostonvalinta-nappi ei ole edes aktiivinen.

GuessWho sanoi:
Nyt ku keksis vielä et miks kaikkien muiden kuvat on isoin a ja mun aina tollasina lilliputteina jotka pitää erikseen näykkiä isommaks !?!

Älä käytä sitä täppää kopioi paikallinen viittaus tai jotain sinnepäin. Se voinolla yksi syy.

GuessWho sanoi:
Siitä ei ainakaan mun iPadilla saa ollenkaan liitettyä luvaa koska edelleenkään tiedostonvalinta-nappi ei ole edes aktiivinen.

Tää kuutos softs, nyt onnistuu toikin liittäminen suoraan iPadista.

image.jpg

En usko ennenku kokeilen... Ootas. Kattos jumalauta. Tosinedelleenkään ei tekstilootassa näytä että kuva olisi liitetty. Ilmestyy vasta kun viesti on foorumissa perillä.

Liitetiedostot

• image.jpg
    image.jpg
    71,3 KB · Katselut: 24
GuessWho sanoi:
En usko ennenku kokeilen... Ootas. Kattos jumalauta. Tosinedelleenkään ei tekstilootassa näytä että kuva olisi liitetty. Ilmestyy vasta kun viesti on foorumissa perillä.

Liittymäsi nopeudesta riippuen, sen kuvan poiminta verkkoon saattaa kestää aika kauan... Kokeiltiin vierekkäin iPad2:lla ja iPad3:lla, 2:lla kesti yli minuutin, 3:lla sama kuva 6 sekuntia, sitten ilmestyy tieto tekstiboxiin ajan kanssa.

Back