• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pitkälle kuskille pyörää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vili85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
196/96/crb600/99/tottakai/tottakai
pituus/paino/pyörä/vm/mahtuuko/
033102beer_1_prv.gif

186/92/sama/96/samoin/samoin

Ja Veturin vakuutuksista sen verran, että Tapiolassa seisonta-ajaton liikennevakuutus 385 euroa/vuosi 35 bonareilla...

Mun täytyy kyllä 192 senttisenä ilmaista, että tuo veturi ei ainakaan itselle tuntunut kovinkaan hyvältä. Tuokin asia selvinnee koeajolla.

Monen selässä istuneena olen huomannut sen mielenkiintoisen seikan, että kun pyörä tehdään jossain muualla kuin nousevan auringon maan tietämillä, tahtoopi pidempi kuski sopia sinne pituutensa puolesta paremmin.

Riisikippopyöristä kannattaa myös tuota Sukisukin SV:tä kattella. Ainakin itselle passasi alle paremmin kuin VTR

Monen selässä istuneena olen huomannut sen mielenkiintoisen seikan, että kun pyörä tehdään jossain muualla kuin nousevan auringon maan tietämillä, tahtoopi pidempi kuski sopia sinne pituutensa puolesta paremmin.
Näin minäkin luulin - kunnes lukasin pari arvostelua Reverestä. Tuo sai suorastaan haukkuja sellasilta vaahtosammuttimen mittasilta koeajajilta että joutu kuulemma jopa kurkottelemaan = meizin 196cm juuri passeli. Tosin saa nyt nähdä kuinka alkava kausi menee n. 10kg painavammalla kuskilla
wink.gif

Niin ja noista Euro-vehkeistä Italiaanoja ei tosiaan ole suunniteltu millekään kahlaajille - polvet ottaa vastaan tankin voimakkaisiin muotoihin = ihan mahdoton ajettava
sad_orig.gif
Saksmannilla tilanne toki on toisin, mutta samalla joutuu opettelemaan kokonaan uudet hallintalaitteet - ihan kuin autossa olisi kaasu- ja jarrupolkimet vaihdettu keskenään
tounge.gif

onko jollain kokemuksia tuosta Hondan VFR 750?
Määrätyn vuosimallin VFR:t syö lataussäätimiä välipalakseen
sad_orig.gif
Eli säädin kun jo muutenkin käy aika lämpöisenä, on Hondalla juuri tuossa määrätyssä vm käynyt pieni lapsus suunnittelussa => säädin ei saa riittävää jäähdytystä => POKS! Noita on sitten jälkikäteen itse paranneltu mm. asentamalla pieni prossupuhallin tuohon säätimen niskaan
confused_orig.gif
Muuten pyörä on kuulemma mitä mainioin keksintö! Ja omallakin wish-listalla se on ollut jo aika pitkään, mutta...
smile_org.gif

Back