• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pitäiskö tästä olla huolissaan?

Nyt kun nuo kelit edustaa Suomen juhannussäätä, moottoripyöräkuume nostaa päätään.

MUTTA: onko normaalia että mä saatan samana iltana selailla Nettimotosta Harrikoita ja Bemareita? Jos en olisi mies, epäilisin olevana raskaana.
Taustoista vielä sen verran, että mulla ei ole ollut ainuttakaan Bemua saati Hoodeeta. Edellinen kulkupeli on ZZR-1200 jonka ajo-ominaisuudet miellytti. Toisaalta nakupyörä vetoaisi ehkä enemmän. XJR:stä tykkäsin. Aprilian kaks pyttyä tuntu hyvälle mutta Talbotin vanha kojetaulu vei fiilistä. Mitä mä hei nyt oikein teen tän asian kanssa?

Viimeksi muokattu:
Hyviä vastauksia heti alkuun ja varmaan aika lähellä oikeetakin! Riittääkö kolkytviis "lähestyvään keski-ikäisyyteen"?

PyöräJussi sanoi:
Hyviä vastauksia heti alkuun ja varmaan aika lähellä oikeetakin! Riittääkö kolkytviis "lähestyvään keski-ikäisyyteen"?

mä olen aina ihmetellyt tätä keski-ikäisyyden määritelmää...

mä olin melko varmasti 35 vuotiaana omassa keski-iässäni, koska tuskin elän yli seitenkymppiseksi :blink:

vähän riippuu koska haluaa minkäkin kriisin aloittaa, mutta kyllä noi sun unien pyörät nyt siihen aika vahvasti kyllä viittaa

Älä ny hyvä mies mitään HD:ta tai Bemaria. Kunnon rähinäpyörä alle vaan. :thumbup:

Jos ei aikaisemmin ole HD:ta ollut niin ei kai se vielä niin vakavaa ole. Mutta jos on ollut HD ja katselee uutta HD:ta, niin sitten olisin jo huolissaan.

PyöräJussi sanoi:
Nyt kun nuo kelit edustaa Suomen juhannussäätä, moottoripyöräkuume nostaa päätään.

MUTTA: onko normaalia että mä saatan samana iltana selailla Nettimotosta Harrikoita ja Bemareita? Jos en olisi mies, epäilisin olevana raskaana.
Taustoista vielä sen verran, että mulla ei ole ollut ainuttakaan Bemua saati Hoodeeta. Edellinen kulkupeli on ZZR-1200 jonka ajo-ominaisuudet miellytti. Toisaalta nakupyörä vetoaisi ehkä enemmän. XJR:stä tykkäsin. Aprilian kaks pyttyä tuntu hyvälle mutta Talbotin vanha kojetaulu vei fiilistä. Mitä mä hei nyt oikein teen tän asian kanssa?

Pukeudut haalareihin, teippaat lahkeensuut ja hommaat tukevan, 60-70 cm pitkän nippusiteen.... tai oikeestaan
varmuuden vakuudeksi kolme sellaista ja tiukkaat ne kunnolla siihen sun "kiulunvarren" ympärille.....
Helpottaa noi synkät ajatukset, eikä paikat sotkeennu. :;):

Olla onnellinen pikemminkin,Bemarilla loistava valikoima joka lähtöön ja tarpeeseen pyöriä ja:):):)
Kuvan Matti sanoi jo minulle,että kuule Jukka,niin ne kaikki tulevat vähitellen järkiinsä,kun meidän perheeseen ekaa kaksipyöräistä bemua ostettiin.
TERVETULOA KESKI-IKÄISTEN JOUKKOON:jippikaijee:

PyöräJussi sanoi:
Riittääkö kolkytviis "lähestyvään keski-ikäisyyteen"?
VLQhNsR.gif

Customin hankkiminen on merkki pelosta. No Onhan autojenkin myyntikärjessä useampi etuvetoinen maasturi. Enkä mä niitäkään ymmärrä.

Pitää. Jos nuo oireet pitkittyvät voi alkaa rinnat kasvamaan.

Lääkeeksi kannataa veivata vähintään 2-viikkoa lapaseen min.4 krt päivässä sekä hakata itseään rintaan ja pullistella illat peilin edessä. Eiköhän sillä ala testot vielä nousemaan ja ajatus taas kulkemaan.

3JJ sanoi:
Jos ei aikaisemmin ole HD:ta ollut niin ei kai se vielä niin vakavaa ole. Mutta jos on ollut HD ja katselee uutta HD:ta, niin sitten olisin jo huolissaan.

Ei kait nyt kukaan täysjärkinen HD:ta osta?

Arvasin että saan täältä apuja ja lämmintä vittuilua vaivaani. Täytyy nyt vetää tosiaan kaikessa rauhassa käteen ennen ku lyö nimiä papereihin. Onkohan semmosta ketjua vielä ollutkaan, että Bemu, HD vai joku muu (millä ei ala tissit kasvamaan)?
Kuutioita min 1000 ja pyörä sais olla ulkomitoiltaankin reippaan kokonen, yritän vältellä sirkuskarhu-efektiä.

Bolt sanoi:
Customin hankkiminen on merkki pelosta. No Onhan autojenkin myyntikärjessä useampi etuvetoinen maasturi. Enkä mä niitäkään ymmärrä.

En mä kyllä sieltä yhtään maasturia löytäny. Jotain korotettuja farkkuja kylläkin. :p

jaulis sanoi:
Pitää. Jos nuo oireet pitkittyvät voi alkaa rinnat kasvamaan.
Lääkeeksi kannataa veivata vähintään 2-viikkoa lapaseen min.4 krt päivässä sekä hakata itseään rintaan ja pullistella illat peilin edessä. Eiköhän sillä ala testot vielä nousemaan ja ajatus taas kulkemaan.
Varsinainen kansantohtori kiminkinen! :grin: -omakohtaista kokemusta, kun noin kovinvarmasti hoito-ohjeita kirjoitat? :thumbup:

Back