Pitäisikö moottoripyörässä olla pakki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pitäisikö moottoripyörässä olla pakki? - muissakin kuin "sohvissa"

• Kyllä

Ääniä: 1 50,0%
  • Ei

Ääniä: 1 50,0%
  • Kanada!

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Yllättävän negatiivinen asenne porukoilla on pakkiin
nixweiss.gif

Mutta eipä siitä mitään haittaakaan olisi, eihän sitä olisi pakko käyttää
smile_org.gif

Ilman muuta pakki pitää olla ja myös tuhkakuppi, mikroaaltouuni, poreamme, hiiligrilli, pakastinlokero, lehtihylly niin ja vessa olis kiva.

Kyl se ilmastointi kone ja putket puvun sisään. Väljähän sen puvun pitäis olla, jotta kunnon kompura ettei tuulessa lepattelis.
sport05.gif

vastasin "kanada",joissain tilanteissa vois olla hyväkin,kun olen tällänen tumppi,n.173cm ja vanhuskin painaa tyhjänä 260kg..mutta jos se ei liiku taaksepäin satulassa istumalla jaloilla taaksepäin potkien,niin menen pyörän sivuun ja kävelytän vierellä,on muuten yllättävän kevyt!

Emt
nixweiss.gif

Mutta jos ajan oman pyörän keula alaspäin johonkin mäkeen... pakki ois kiva ,jos pitää taakse päin päästä
smile_org.gif

Riippuu mun mielestä pyörästä. Johonkin isoon customiin tai matkapyörään vois sopiakkin, mutta tuskin pienempiin. Omaa pärrää on ainakin hiukan hankala kuvitella sillä varustettuna, vai mitä tuumaisitte supermotosta pakilla.
baaa.gif

Riippuu mun mielestä pyörästä. Johonkin isoon customiin tai matkapyörään vois sopiakkin, mutta tuskin pienempiin. Omaa pärrää on ainakin hiukan hankala kuvitella sillä varustettuna, vai mitä tuumaisitte supermotosta pakilla.
baaa.gif
Joo on vaikee havannoida sitä pakin tarvetta, ku itekki liikuttelen supermotoo!!! Kai sellanen voi olla hyvä painavissa pyörissä ja pienille hintelille kuskeille
biggrin.gif

En mää pakkia kaipaa mutta muutaman kerran olisi tullut vinssi tarpeeseen... (Ja nykyään jos lähden yksin ajelemaan pehmeille mettämutapoluille niin otan pitkän räikkäliinan työkalurullaan mukaan, hiki säästää verta tai jotain.)

Back