Pitäisikö moottoripyörässä olla pakki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pitäisikö moottoripyörässä olla pakki? - muissakin kuin "sohvissa"

• Kyllä

Ääniä: 1 50,0%
  • Ei

Ääniä: 1 50,0%
  • Kanada!

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    2

Athene

Lady, Sexy Lady
Sijainti
Suomi
Niin... Tarvitaanko sitä pakkia
smile_org.gif
?

Jos jalat on lyhkäset pätkät niinkuin mulla, niin välillä kyllä tulee pakkia ikävä... mutta ei sitä nyt oikeesti tarvi, ellei pärrä paina tuhatta kiloa.

no ei kai sentäs. Sen latois muutenkin jarruttaessa päälle aina jos olis ykkösen alla tai kiihdytyksessä jos olis ylimmän päällä. Mitään erilliskytkimiäkään sille ei kannata tehdä. Eli ei tarvita, kyllä sen taluttaa taakse tai ympäri, missä ei mahdu kääntymään.

No juu, mun mopedi painaa 380 kg niin siinä pakki olis joskus poikaa, ei tarviis aina niin miettiä pysäköintiä  
smile_org.gif

Jaa juu nyt puhuttiinkin ei sohvista.
Mun pyörä on kai soffa kun se painaa noin paljon
tounge.gif

hehe, joo kelpaisi kiitos. Varsinkin pehmeällä alustalla tollasen metallihirviön potkiminen taaksepäin on joskus tuottanut tuskaa, ainakin kavereille...

Märällä ja upottavalla ruoholla en saanut edes talliin peruutettua ilman apuja, vaikka oli alamäkeä
biggrin.gif

On vissiin tullu pumpattua kaikkee muuta kuin rautaa viimeaikoina
tounge.gif

Toki melkein paikasta kuin paikasta pääsee "pumppaamalla" - aikaa se voi vähän ottaa. Tekniikka kannatta kuitenkin opetella.

Ei vitussa. Sen jälkeen se ei ole moottoripyörä.

Aina vaan päästään lähemmäksi sitä äänestä typerin äänestys-kohtaa.

Muutaman kerran sille pakille olisi kyllä omassa "matkalahnassa", ei kuitenkaan sohva
cool.gif
, ollut käyttöä. Täydellä tankilla ja matkavarustuksella on sallittu paino noin 360kg, jota voi vielä täydentää matkustajalla, niin halutessaan. Sopivasti kun on jättänyt pyörän parkkiin niin, että perä edellä pitäisi lähteä, niin on ainakin hien saanut pintaan.

Kanada!

Käsitän sen niin, että aivan sama. Jos joku tarvitsee niin hommatkoon. Mulla LIHAKSET hoitaa pakin virkaa. (Lyhyet jalat ja painava etureppu tietysti lisäävät tarvetta).

Jos ei meinaa ylettää kunnolla maahan, niin ei se pakki ole mikään ratkaisu, vaan sivulta taluttaminen. Kun opettelee tekniikan niin homma onnistuu.

Pikkufiiattia painavammat möhkäleet on sitten asia erikseen... Sellainen automainen pakki muuten olisi varmasti ihan mahdoton käytettävä pyörässä. Jos liian kovaa peruutetaan, niin nurin menee että heilahtaa. Goldwingissä se taitaa olla joku sähkömoottori? Sillai todella hiljaa hivuttava.

Back