Kylmät tyypit oon tosta 48:sta ottanut ja johtopäätöksenä vois todeta että napakymppi siihen tankilliseen, mutta aika raskas ajoasento pidemmille matkoille. Tämä siis 185 pitkälle ukolle.Bensatankin koko on tullut noteerattua mutta en taida jaksaa välittää asiasta. En siitä kummempaa matkakaveria olekkaan hakemassa mutta miksei tuolla lötköttäisi Euroopan halki? Siis muuten kuin että tankille pitää pysähdellä tiiviisti?Eikös tuohon luulis menevän minkä hurlidurlin tankki tahansa ? Ulkonäkö tosin muuttuu sitten jonnii verran...Sen 48:n surkein osa on tuo olematon bensatankki, ei siitä ehkä kyllä muutenkaan mitään Euroopan halki kulkevaa Alppiretki-kaveria olisi saanut![]()
Fat Bob ei taas muuten istunut käteeni...
Esim
Ajatuksena voisi tankkeja olle kaksi. Pidemmille retkille vaihtaa tilavamman ja kotikulmilla säilyttää tyylin. Vaihto ei liene kummempi operaatio tässäkään pyörässä.
Hintatiedusteluni tarkoituksena oli siis saada jotain osviittaa "normaaliin" alennuksiin OVH:sta. 5%? 8%? Pohdiskelen olisiko pyörän tuominen muualta vaivan arvoista.
Oon luvannu ostaa babelle pyörän jos ajaa kortin. 48:n saa (tai saan) sitten aikanaan. Mutta tokkopa ajaa sitä korttia, eikä mulla olis edes rahaakaan.