• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pitääkö mönkkärikuskeja morjenstaa?

Pitääkö mönkkärikuskeja morjenstaa? -

• Kyllä, ovathan ne melkein mopoja

Ääniä: 1 100,0%
  • Enpä tiedä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei pidä, niissähän on neljä pyörää

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
olen muutamia morjestan mitä olen nähnyt niin eipä ole yksikään takasin lapasta nostan joten en varmaankaan tulevana kautena niille lapasta nosta.

Mistäs senkään tietää, tai sitten ei. Fiilis pohjalta mennään.  
nixweiss.gif

Ehkä niille mönkkärimiehille pitäsi kaikkien alkaa oikein aktiivisesti morjestamaan, niin jos ne siitä päättelisivät että motoristit ovat kovin mukavaa sakkia ja myisivät ne puuhamaahärvelinsä poies ja ostaisivat moottoripyörät tilalle.

Toipparille, kyllä pitää ja mieluusti vaikka kättä lippaan ja katse nöyrästi mönkkärin etutarakkaan
tounge.gif

Entäs kun kohta kesä koittaa ja stadin ruohonleikkurit alkaa liikkumaan,pitäiskö niitä moikata?

Tieliikennekelpoiset mönkijät ovat ns. nelipyöriä, joten moottoripyörän kanssa niillä ei ole mitään muuta yhteistä, kuin sarvet ja rekisterilaatan muoto.

Morjestelkaa mitä morjestelette, Ford Ka-kuljettajatkin ovat alkaneet heilutella toisilleen...
tounge.gif
En itse kehtaa lapasta nostaa kun Fordillani joudun pakosta ajelemaan, jotta jos/kun vaaleanpunaiset mersutkin rupee tumppua heiluttamaan, niin jo
crazy.gif

Mitä vielä, bussi kusekille vilkuttelemaan
ghostface.gif

Mutta mönkkäriä en tiedä, eihän skoottereitakaan kukaan moikkaa??

Onhan noita tullut vastaan muutaman kerran. Nostan kättä, jos mönkijäkuljettaja tekee aloitteen. Muuten en ala evääni rasittamaan. Mä nyt en muutenkaan kaikkia morottele tai riippuu vähän päivästä ja vastaantulevastä pyörästä. Joka toisella jätkällä alkaa olla prätkä peffan alla niin miksi vaivautua? Kustomit morotan aina.

Back