• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pitääkö mönkkärikuskeja morjenstaa?

Pitääkö mönkkärikuskeja morjenstaa? -

• Kyllä, ovathan ne melkein mopoja

Ääniä: 1 100,0%
  • Enpä tiedä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei pidä, niissähän on neljä pyörää

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Ei mitään kuskeja vastaan, moikkaan kyllä jos mönkkäristi moikkaa ensin, mutta en tee aloitetta lavan nostoon. Mönkkärit on vaan niin pirun rumia vehkeitä.

Välillä tulee maalla moikkailtua "kylänmiehillekin," kyllä päät kääntyy traktorissa, kun musta, pirullista ääntä pitävä supervessakuski moikkaa vastaan tullessa. Kauniille naisille moikkaan aina. Vielä ne ei oo mönkijöillä vastaan tulleet.

No ei tietenkään pidä
biggrin.gif
Moikkailkoot keskenään kaikkine köyhän miehen rantakirppuineen
wink.gif

Juu, ei. Ei moikkailla ihan kenelle tahansa, joka neljällä pyörällä vastaan tulee.
Sitä paitsi, johan se mönkkäri voi kaatua vaikka jos kuski alkaa kaikille morjestamaan  
033102bebe_1_prv.gif
.

Jos joku moikkaa mulle niin minä moikkaan takaisin.
Itse teen aloitteen silloin kun vastaan tulee joko tuttu tai joku moottoripyörä.

Mä moikkaan kahdesti joka mönkkärikuskille, kun se on mun mielestä niinko ajais kahta moottoripyörää yhtä aikaa.
biggrin.gif

No enhän en, en moikkaa ollenkaa jos eivät itte halua ensin heilutella.

jaa-a. Pakko ei ole kuin köyhän kuolema, mutta huidon jos muistan/fiilis on sellainen. Huitookohan ne keskenään?

Ei tarvii... Onhan niissä moottori niin kuin pärrässäkin, mutta kaks pyörää liikaa. Ja vaikka kuinka olis MP-Asun vehkeet päällä, ei se mönkkärikuskeista motoristia tee.
crazy.gif

Ei tarvii... Onhan niissä moottori niin kuin pärrässäkin, mutta kaks pyörää liikaa. Ja vaikka kuinka olis MP-Asun vehkeet päällä, ei se mönkkärikuskeista motoristia tee.
crazy.gif
Miten toimitaan tilanteessa, jossa mönkkäri tulee suoralla tiellä vastaan kahdella pyörällä? Pitääkö silloin tervehtiä?
Itselleni tapahtui näin kesällä ja kyllä piti morjenstaa takas, kun vastaan tulee "motoristi" kahdella pyörällä ja morjenstaa vielä  
tounge.gif

Äh,nehän o melkee,ku autoja.
biggrin.gif
Vaikka makeita menopelejähän nuo on,mut ei silti kakspyöräsiä.
062802moto_prv.gif

Kesällä tuli vastaan risteyksessä mönkkäri kahdella renkaalla, mutta näytti olevan niin kovaa hommaa siihen mutkaan taittaminen etten viitsinyt moikata.
Olis vielä hätäpäissään moikannut takas ja löytäny ittensä ojan pohjalta.

Back