• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pitääkö mönkkärikuskeja morjenstaa?

Pitääkö mönkkärikuskeja morjenstaa? -

• Kyllä, ovathan ne melkein mopoja

Ääniä: 1 100,0%
  • Enpä tiedä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei pidä, niissähän on neljä pyörää

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
eipä ole vielä tullut yhtään vastaan.... niin... en tiedä miten tekis....
nixweiss.gif

Ei. Ne on pellittömiä autoja.

Ei kai mitään pidä moikata. Takas moikkaan jos mulle moikataan, ajaa se sitten moottoripyörällä tai traktorilla.
Poliiseilla ihme tapa moikata semmosella punaisella lampulla...
eek.gif

Sanoisin, että ei. Motoristit on motoristeja, mönkkäristit on mönkkäristejä ja moikkaalkoot he keskenään jos siltä tuntuu.

Ei motoristitkaan moikkaile karavaanareita.

Ei sillä, moikkaan toki mönkijäkuskia, jos hän moikkaa ensin, mutta on se kuitenkin niin eri peli vrt moottoripyörä...
smile_org.gif

Mielestäni mönkkärikuskit ovat oma lukunsa.

Kyllähän sitä morjestaa, jos mönkkärikaveri heilauttaa lapaa, mutta itse en tee aloitetta, enkä heihin juurikaan kiinnitä huomiota.

Neljä pyörää on neljäpyöräinen ja kaksipyörää on kaksipyöräinen.

Jos ei susta ole poliisiksi, joudut vartijaksi. Jos ei susta tule motoristia, joudut tyytymään mönkijään. Kaikille morjestellaan, joilla moottori hyrisee jalkojenvälissä ja renkailla rullataan.

Joo samoilla linjoilla ollaan. Itse en koe mönkkäriporukkaa mitenkään hengenheimolaisiksi, mutta tottakai morjenstan takaisin kaikille, jotka morjenstaa mulle
smile_org.gif

Enpä moikkaille, kuten en myöskään moikkaile mopoilijoille, kevarikuskeille, autoilijoille , pyöräilijöille tai jalankulkijoille ;)

Tää konepyöräkuskien moikkailuperinne juontaa sota-ajan jälkeen kun autoja ei oikee saanu ja kaikki jotka joutu liikkuun matkoja osti mopon. Alkuperänen moikkaus tarkotti 'kah, täällon muitakii' ja takasmoikkaus 'joo, tere, ei ongelmia mopon kaa'. Kaunis perinne on onneks säilyny mut jotenkii mönkkärit ja skootterit ja ratastetut mopot kuuluu mun mielestä ulkopuolelle.

Pitääkö mönkkärikuskeja morjestaa, huh huh. Vanha kunnon morjestaminen taas nostaa päätään (kättään). Ketään ei pidä eikä varsinkaan tarvitse morjestaa, ellei itse halua.

Ajoitpa sitten autolla, pappa-Tunturilla, City-mopolla, kyykyllä, endurolla tai jopa harrikalla.

Tikusta asiaa, johon itsekin näköjään sorruin.

Alkuperänen moikkaus tarkotti 'kah, täällon muitakii' ja takasmoikkaus 'joo, tere, ei ongelmia mopon kaa'.

Ton perusteella mun olisi pakko morjenstaa ekana, tai sitten ei ollenkaan.
biggrin.gif

On tullut itse moikkailtua jos jonkinlaista liikkujaa, mutta laittaisin nuo skootterit, mopot, mönkijät yms. ihan omaan kastiin. Moikataan takasin jos vilkuttavat, ties vaikka joku tuttu on.
sport05.gif
Jos ekana nousee lapanen, niin se on sitten vaan sekoilua..
smile_org.gif

Back