Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki rekisteriotteen teknisen osan, siis sen jonka on oltava ajossa mukana, menttäminen pöllityn pyörän mukana ei paljua haittaa. Paitti jos rosmo kattoo viä osoitteenkin ja tulee tekemään sun himaan pahojaan.mopoon en kyllä jättäisi vaikka olisi säilytys kotelo,jos pyörä pöllitään niin menee myös rek.ote...
Juu,myyntiosa pysyy tiukasti kotona,mutten viitsisi teknistäkään osaa rosvolle lahjottaa... tosin kun en säitlytä sitä mopossa niin täytyisi olla aika tyhmä rosvo jos yrittää varastaa myös kuskinToki rekisteriotteen teknisen osan, siis sen jonka on oltava ajossa mukana, menttäminen pöllityn pyörän mukana ei paljua haittaa. Paitti jos rosmo kattoo viä osoitteenkin ja tulee tekemään sun himaan pahojaan.mopoon en kyllä jättäisi vaikka olisi säilytys kotelo,jos pyörä pöllitään niin menee myös rek.ote...![]()
Ilmoitusosa, joka ainakin mulla on GE-riistolassa, on sitten toinen juttu. Tältä ainakin nyt tuntuu.![]()
Tosiaan, miksi rekisteriotetta pitäisi kuljettaa taskussa? Ja kukapa säillyttäisi autonsakaan rek.otetta missään muualla kuin hanskalokerossa..?Otatte tyhjän poretabletti purkin ja rullaatte sen otteen sinne purkkiin, purkki satulan alle siellä sijaitsevan kumilenksun alle ja siellä pysyy, ehjänä, kuivana ja lukon takanatälläin mulla on ollu ja kunnossa on pysyny![]()
![]()
Mihkäs ketjuvaha purkki sitten laitetaan..Otatte tyhjän poretabletti purkin ja rullaatte sen otteen sinne purkkiin, purkki satulan alle siellä sijaitsevan kumilenksun alle ja siellä pysyy, ehjänä, kuivana ja lukon takanatälläin mulla on ollu ja kunnossa on pysyny![]()
![]()