• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pirtsakkaan värinen kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SALOMON
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
eli ossaaks joku ehdottaa mittää hyvää merkkiä? katos ku oon yhä kattelemassa umpi-kypärää miellellää semmoista pirtsakkaan väristä. ja 250-300€ sais maksaa ja tietenki pikalukituksella ettei koko päivä mee remmien kanssa ähräämiseen.
biggrin.gif
shaun.gif
062802moto_prv.gif

ja kuvia voitte laittaa myös vastausten yhteyteen.

D-lukko ei ole juurikaan sen hitaampi kiinnittää kuin nk. pikalukko, joten ajanhukasta ei voida puhua. Mikäli kuitenkin haluat, että kypärä pysyy varmasti päässä siinä tilanteessa, kun kuljettaja jatkaa matkaa, mutta pyörä ei, niin kannattaa ehdottomasti hankkia kypärä, jossa on D-lukko.  
smile_org.gif

Asiasta väännetty kättä ennenkin...osittain makuasia...hyvin tehty pikalukko sen huonompi ole kuin tupla D.

Mutta jos jollain olisi vaikka ehdottaa niitä pirtsakan näköisiä pottia kysyjälle, niin pysyttäis paremmin asiassa...

Suomya olin ehdottamassa minäkin. Pirtsakan värisiä kuvioita, jopa hauskojakin. Itse tein viime kesänä sen liikkeen, että kylmänviileästi valitsin kokopunaisen pyörän kaveriksi kokopunaisen kypärän, ilman mitään teippauksia. Saamani palautteen mukaan toimii daamilla tosi jees
sport05.gif

eli ossaaks joku ehdottaa mittää hyvää merkkiä? katos ku oon yhä kattelemassa umpi-kypärää miellellää semmoista pirtsakkaan väristä. ja 250-300€ sais maksaa ja tietenki pikalukituksella ettei koko päivä mee remmien kanssa ähräämiseen.
biggrin.gif
shaun.gif
062802moto_prv.gif

ja kuvia voitte laittaa myös vastausten yhteyteen.
Mites olis tämmöset?
X-peed

Itselläni vastaava, mutta päällä lukee Bayard. Ei ehkä parasta, mutta hyvää kohtuuhintaan.

Kyseinen Xpeed löytyy itseltäni, mukavasti istuu eikä mitään moitittavaa... Hintansa arvoinen aivan varmasti.
smile_org.gif

...no hemmetti, ittelläki lukkee Bayard...näyttää ainaki ihan samalta. Lukko omassa vaatii "ossaamista" elikkäs pittää osata sopivasti muljhauttaa pikkasen vinossa paikoilhen. Vaimon kypärässä toimii ihan ok. Mutta ku tuli ostettua Oulusta niin ei viittiny lähtiä vaihtamhan.

Mutta aiheeshen ei kyllä liity tämä malli: liian edullinen ja väritön alkuperäsen kysymyksen esittäjälle
tounge.gif

Sharkin jotkut mallit ovat kyllä aika "pirtsakan" värisiä!
Ellen paremmin sanoisi, värihelvettejä!
biggrin.gif

Kaikissa Sharkeissa on vaan ihmeen paksu se laukaosa, mun mielestä näyttää vähän hölmöltä... Mutta laatukypäriä ovat!
Esim. Oliver Jacgue(vai miten nyt sit kirjotetaankaan) ja Carl "the King" Fogarty käyttävät/käyttivät Sharkia! Molempien kypäristä on saatavilla replicat...

matrixin kypärät oli suunnilleen tuossa hintahaarukassa ja minun mielestäni ihan hienoja ja ennen kaikkia turvallisen ja laadukkaan oloisia.. eurobiker mechelininkadulla myy ainakin.. Itselläni tuo RCV barracuda nitro mustana

Olen katellut, että ainakin HJC:n, Iconin, Suomyn, Bayardin, Bellin Z1R:n ja ehkä KBC:n kypärät ovat kuoren malleiltaan, tuuletuksien sijoituksiltaan, visiireiltään ja visiirin kiinnityksiltään melkeinpä identtisiä. Olisko takana yks iso yritys ja pottia sit myydään eri merkeillä. Ja noi on varmaan kaikki ihan varteen otettavia vaihtoehtoja tuossa hintaluokassa. Oma HJC on hiljainen, mutta maalaus lohkeilee pienestäkin kolhusta.

kärsiiks hiilikuitukypärää muuten maalauttaa? jos haluaa kypärään semmoisen kuvioinnin jonka itse haluaa kypäräänsä koristavan koska löysin agv:eeltä yhen mallin jota oon harkinnu koska se ei maksas ku alta 220€ ja jäis vielläki joululahja-rahaa yli.
biggrin.gif

p.s ja voihan sen pyörän ja kypärän maalauttaa samaan teemaan ja sävyyn.
shaun.gif
biggrin.gif
shaun.gif

Back