Oon katellut Pirkolle pyörää FZ6n tai Z750, täysin aloittelija siis kyseessä. Pituudella ei komeile, mutta jotain max 5000€ saa ehdottaa. Kawa ER6N ollut kanssa mielessä, mutta itse jostain syystä karsastan.
M
M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mehtävaris sanoi:Customit ja kyykyt ei kelpaa, FZ6 on jo herättynyt tuntemuksiaPitäis setvii mahdollinen madallus.
M
GuessWho sanoi:Meidän Rouva Hongankolistajalla kävi neljässä vuodessa alla kuusi erilaista himmeliä. Tonninen Fasu (FZ1S), 3 cm madalluksella sit jäi parhaaksi ja pitkäaikaisimmaksi. Kesti myös Rouvan ajaa alastarolla 1.40 pintaan aikoja ennenkuin alko romut raapia tonttia. Madalluksen jälkeisen ajogeometrian haku paikalleen vaati tunnin kaks näpertelyä mutta jahka sekin saatin asiantuntevalla avulla jiiriin, loppu oli "kukkapurkin" historiaa.
Madalluksen kokonaiskustannus noin 150€. Taakse säädettävä koiranluu 70€ ja muutama ropo asentajalle kun ei itse huvitanut ryynätä linkkujen seassa.