• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pirrelle mopoa, pituus on lyhyt max 160cm.

Oon katellut Pirkolle pyörää FZ6n tai Z750, täysin aloittelija siis kyseessä. Pituudella ei komeile, mutta jotain max 5000€ saa ehdottaa. Kawa ER6N ollut kanssa mielessä, mutta itse jostain syystä karsastan.

M

Olisko sv 650 ruiskuversio. Eli -03 uudempi sopiva? Se voisi olla sopiva. Meillä alottelevalle oli sopiva. Suht matala ja mukava koneen luonne. Eivät ole pahoissa hinnoissa.

Tää on tarkkaa :)
Sen pitää näyttää ja tuntua oikeelta. Ehdotetut Bmw, SV ja Gs500 eivät päässeet jatkoon :D
Jokin naku se lienee oltava, suht tuore ja tietty kaunis.

M

Moi.

Eräs neiti joka oli 160cm sulka päässä osti itselleen Hd sportster super low-mallin. Sopi hänelle kuin sormi nenään...

ite varmaan ottaisin ducatin monsterin.. joku perversio niihin ja oisin henkisesti valmis hyväksymään korjailut.

Onse jännää ku kaikki omaa mallia kehuu :grin:
oikiasti käykää kokeileen mikä omaan perseeseen sopii, siitä se lähtee.
ei kannata kysyä muiden mielipiteitä, minäkin oon aina tehnyt valinnan aivan v*tun hailee muiden mielipideille:WAZAAP:
hyvää juissia ja koe ajakaa:orgmp:

Taannoin kun etsittiin suht matalaa mopoa oli yksi sopiva VTR1000f. Tiedä sitten onko liian kyykky tai liian vanha malli tässä tapauksessa. Noin yleisesti ottaen satulan leveys vaikuttaa jonkin verran, joten mopon satulan ilmoitetusta korkeudesta ei pidä päätellä liikoja. Toisaalta melkein hyvästä voi saada hyvän modaamalla satulaa kapeammaksi. Lisäapuja saa korotetuista ajosaappaista, mm. Daytona Lady Star.

Meillä Rouva on uljaat 160 cm mopottimena toimii Honda Hornet vm 2005. Hyvin on tuolla huristanut Euroopan reissut ja kotimaan kikkailut.

Mehtävaris sanoi:
Customit ja kyykyt ei kelpaa, FZ6 on jo herättynyt tuntemuksia :) Pitäis setvii mahdollinen madallus.

M

Meidän Rouva Hongankolistajalla kävi neljässä vuodessa alla kuusi erilaista himmeliä. Tonninen Fasu (FZ1S), 3 cm madalluksella sit jäi parhaaksi ja pitkäaikaisimmaksi. Kesti myös Rouvan ajaa alastarolla 1.40 pintaan aikoja ennenkuin alko romut raapia tonttia. Madalluksen jälkeisen ajogeometrian haku paikalleen vaati tunnin kaks näpertelyä mutta jahka sekin saatin asiantuntevalla avulla jiiriin, loppu oli "kukkapurkin" historiaa.
Madalluksen kokonaiskustannus noin 150€. Taakse säädettävä koiranluu 70€ ja muutama ropo asentajalle kun ei itse huvitanut ryynätä linkkujen seassa.

GuessWho sanoi:
Meidän Rouva Hongankolistajalla kävi neljässä vuodessa alla kuusi erilaista himmeliä. Tonninen Fasu (FZ1S), 3 cm madalluksella sit jäi parhaaksi ja pitkäaikaisimmaksi. Kesti myös Rouvan ajaa alastarolla 1.40 pintaan aikoja ennenkuin alko romut raapia tonttia. Madalluksen jälkeisen ajogeometrian haku paikalleen vaati tunnin kaks näpertelyä mutta jahka sekin saatin asiantuntevalla avulla jiiriin, loppu oli "kukkapurkin" historiaa.
Madalluksen kokonaiskustannus noin 150€. Taakse säädettävä koiranluu 70€ ja muutama ropo asentajalle kun ei itse huvitanut ryynätä linkkujen seassa.

Joku fz6, honda hornet, pikku bandiitti ja tarvittaessa satulaan muokkausta. Jos menopuoli alkaa yhtään maistua, niin jollain gs500:lla meni alkaa puuduttaan aika äkkiä. Noista edellä mainituista minkään ei pitäs voimalla yllättää, ovat helppoja ajaa ja liikkuu johonkin.

Helppoa käsiteltävyyttä lyhyelle ihmiselle kannattaa mitata muutoinkin kuin rullamitalla.. toki on sd aina bonusta, jos toinen edes kenkä yltää maahan asti.

Back