• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Piripäät liikkeellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AntsaS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hommasin parin sadan euron hälyttimen näitä varten.
Lähettää tekstarin kun pyörä tärähtää.
Jos on kotosalla voi juosta ikkunaan ja jos ei niin voipi yrittää vaikka saada naapuria vilkaseen.
Tilasin enklannista, jos löytyy kiinnostuneita niin harrastetaan kimppakivaa ja tilataan lissee.

EDIT:+1 niskalaukauksiin
nimin. saunan takana on vielä tilaa.
Millaisen/mistä nwobhm tilasit ton hälärin? vois minuakin kiinnostaa hankkia.
ps. Itseäni ainakin aikas paljon  
bawling.gif
, jos prätkä olis nurin kun oisin töihin lähössä.
datatool ja neuvottelin niiden kanssa diilinkin jos ois useempikin mukana.

Kyllä vähintäänkin kunnon turpaanveto tavattaessa ois vandaaleille paikallaan
kaboom.gif
Tottakai vakuutukset korvaa yms, mutta sitä vitutuksen määrää ei korvaa mikään kun omaisuutta tärvellään
veryangry.gif

Kyllä muutaman kerran sais lyödä ja sitten sais maksaa,jos ehtinyt moposta jotakin on särkeä.Harvemmin tosin tommosilla on rahaa.Mutta oikeasti..Saunan taakse?
biggrin.gif
Minä olen joskus nähnyt,kun ihminen hakataan melkein kuoliaaksi nyrkillä ja se on aika karun näköistä touhua se...

Mutta oikeasti..Saunan taakse?  
biggrin.gif
Minä olen joskus nähnyt,kun ihminen hakataan melkein kuoliaaksi nyrkillä ja se on aika karun näköistä touhua se...
Juuh, varsinkin siinä kohtaa kun taju on aikoja sitten lähtenyt ja turpaa koitetaan saada vieläkin sinisemmäksi, puhumattakaan näistä sankareista jotka tasajalkaa pään päälle hyppivät.
confused_orig.gif

Tarkastapa vakuutuksesi ettei ole sellainen yhdistelmä jossa on ilkivalta mukana, muistaakseni joissakin yhtiöissä se on vapaa omavastuusta.

päivällä luin tän topicin ja ajattelin että voi vidu. no siitä jokunen tunti eteenpäin kun meinasin lähteä ajamaan, niin ittellä oli runnottu lukko ihan paskaksi. piripäät ja muut mäc nussit vittu saunan taakse.
harmi vain kun poliisit ovat niin avuttomia asian kanssa. jos he saavat kiinni niin mitä sitten. valtio maksaa kaikki ja perivät rahaa sosiaali toimistolta. karhu vie karhulta tässäkin tapauksessa, jolloin vidun piripäät sitten hakevat rahansa mistä saavat!
tämän on kaikille: eli jos olet ostanut varastettua tavaraa kuset jossakin välissä omaan nilkkaasi.

Mutta oikeasti..Saunan taakse?  
biggrin.gif
Juuh, varsinkin siinä kohtaa kun taju on aikoja sitten lähtenyt ja turpaa koitetaan saada vieläkin sinisemmäksi, puhumattakaan näistä sankareista jotka tasajalkaa pään päälle hyppivät.  
confused_orig.gif
Asian selventämiseksi; Tämä ei missään nimessä ollut puolustuspuhe nappulanallien puolesta. Itse asiassa oma tapaukseni sai täyttymyksensä tänä keväänä kun huomasin että kaveri joka minun autooni, niistä seitsemästä kerrasta, ensimmäisen kerran murtautui ja mankkarin ja muut paskat vei, oli saanut valtiolta tai sukulaisiltaan ryövättyä vielä rahat kuolinilmoitusta varten. Ja sympatisoijille, omasta tapauksesta on n. 5 vuotta, kaveri todettu varattomaksi yhteiskunnan elätiksi siitä asti, alla useita murtoja, ryöstöjä ja pahoinpitelyjä, joten surekaa rauhassa pikku piripäätä, minä nukun yöni paremmin.

Back