Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakin Diablo Corsa kesti 7000km... Eikä mitään iisiä ajoa, mm. 4 käyntiä kiihdytys-stripillä...Itsellä pehmeämpi seos Corsa ja ajettu 5tkm on vielä pintaa jonkun verran. On ajettu pari kertaa radalla ja muutenkin normaalia rasittavaa ajoa.. Tuo kumin polttelu vähentää ikää aika huomattavasti..
Pitkää viivaa, Helsingistä Ivaloon?No ei sitä ton renkaan aikana burnattu 2x ei silloinkaan mitään tyyliin rajoittimineen pari minsaa vaan tyylikkäästi pitkää viiiiivaa![]()
Pitkää viivaa, Helsingistä Ivaloon?No ei sitä ton renkaan aikana burnattu 2x ei silloinkaan mitään tyyliin rajoittimineen pari minsaa vaan tyylikkäästi pitkää viiiiivaa![]()
![]()
Tuohan kuulostaa hyvältä! Itse erehdyin laittamaan Diablot alle, vain huomatakseni renkaan turhan liukkaaksi. No kai tuon 3000 kilsaa sillä jaksaa liukastella..Huomasinpa tänään ajon päätteeksi että kankaat näkyy....28.8 olin alle laittanut noin 3000km kesti.
En mielestäni erityisen rengasta tuhoten ole ajanut, kerran radalla pari kertaa kumi polttanut mutta ei mitää merkittävää...
Täh! Mun mielestä rengas on toiminu aivan tajuttoman hyvin..varsinkin radalla aivan kuin liimaa..Tuohan kuulostaa hyvältä! Itse erehdyin laittamaan Diablot alle, vain huomatakseni renkaan turhan liukkaaksi. No kai tuon 3000 kilsaa sillä jaksaa liukastella..![]()
Normaali ajossa toimii ihan hienosti, jopa kylmänä. Mutta radalla ei sitten yhtään! Koko ajan lipsuu ja minun tapauksessa lipsuminen ei voi johtua siitä että olis liian tehokas pyörä alla..Täh! Mun mielestä rengas on toiminu aivan tajuttoman hyvin..varsinkin radalla aivan kuin liimaa....kylmänä rengas on tietenkin aina liukas..mutta "norm." ajossa toiminut myös loistavasti...![]()
![]()
Kannattaisko kokeilla Diablo Corsaa seuraavaks? Mä oon ollu niihin pirun tyytyväinen..Normaali ajossa toimii ihan hienosti, jopa kylmänä. Mutta radalla ei sitten yhtään! Koko ajan lipsuu ja minun tapauksessa lipsuminen ei voi johtua siitä että olis liian tehokas pyörä alla..Täh! Mun mielestä rengas on toiminu aivan tajuttoman hyvin..varsinkin radalla aivan kuin liimaa....kylmänä rengas on tietenkin aina liukas..mutta "norm." ajossa toiminut myös loistavasti...![]()
![]()
![]()
Aikaisemmin oli Michelin HiSportit alla ja oli todellakin, kun liimassa olis ajanu!!
Niin joo...siis ilmeisesti tuo Corsan(itsellä) ja tavallisen Diablon välinen ero on sitten varsin suurikin...tiedä sitten..hyvää olen kuullut tavallisestakin Diablosta..Normaali ajossa toimii ihan hienosti, jopa kylmänä. Mutta radalla ei sitten yhtään! Koko ajan lipsuu ja minun tapauksessa lipsuminen ei voi johtua siitä että olis liian tehokas pyörä alla..![]()
Aikaisemmin oli Michelin HiSportit alla ja oli todellakin, kun liimassa olis ajanu!!
Kannattaisi!Kannattaisko kokeilla Diablo Corsaa seuraavaks? Mä oon ollu niihin pirun tyytyväinen..
On tosiaan melkonen ero tolla moottorityypillä renkaan kulumisen suhteen. 2003 kesällä kun orgin reissulla norjassa oltiin, vaihdettiin JP-800:en kanssa uudet sportecit alle ennen reissua. Reissun jälkeen (4000km?), Tonilla oli rengas aivan finaalissa, itselläni oli pintaa vaikka kuinka. Ja täysin samat reitit ajoimme. JP-800:lla siis TL1000R, itselläni GSXR1000.Miulla kesti 4800km, jolloin tuli sakkoraja vastaan ja sitten se poltettiinkin kankaille. V-twin syö rengasta hieman rivikoneista enempi.Ajo suhteellisen normaalia, tykkään tosin kiihdytellä.
Radalla kolme kertaa kävin ja hyvin piti, kerran lähti liiallisesta kaasun käytöstä luistaan, mutta pehmeästi. Nyt alle vaihdoin Corsa-mallin ja pitoa piisaa, vaikka radalla olikin kylmä asfaltti ei hötkyillyt yhtään.
![]()