Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
linkin takana oleva setti on ainakin dunlop etukummi ja pirelli takakummiEi näytä kyllä intobikeskään yltävän M&P Directin hintoihin. Esimerkiksi 120/70-17 ja 180/55-17 Diablo pari intobikesissä on 156,38 puntaa ja siihen £29,99 postikuluja suomeen. M&P Directistä samanlainen rengaspari £149.99 ja postikulut £22,5.
Ei oo, Pirellin Diabloa ne on. Siellä on vaan jollaki käyny typo sivua tehdessä. Vedäpä vetovalikosta mikä vaan muu koko ni Pirelli siinä lukee.linkin takana oleva setti on ainakin dunlop etukummi ja pirelli takakummiEi näytä kyllä intobikeskään yltävän M&P Directin hintoihin. Esimerkiksi 120/70-17 ja 180/55-17 Diablo pari intobikesissä on 156,38 puntaa ja siihen £29,99 postikuluja suomeen. M&P Directistä samanlainen rengaspari £149.99 ja postikulut £22,5.
joo,hyvä huomioEi näytä kyllä intobikeskään yltävän M&P Directin hintoihin. Esimerkiksi 120/70-17 ja 180/55-17 Diablo pari intobikesissä on 156,38 puntaa ja siihen £29,99 postikuluja suomeen. M&P Directistä samanlainen rengaspari £149.99 ja postikulut £22,5.
Mun mielestä noissa on erona se, että corsa 3:ssa on keskellä kovempaa kumia. Kumin eron huomaa helposti silmälläkin. Ja tosiaan kolmonen kestää kulutusta paremmin, vaikkei sillä nyt sinänsä niin suurta merkitystä ainakaan mulle ole, kunhan kumi vaan on hyvä. Itse en suurta eroa ole huomannut tavallisen corsan ja kolmosen välillä, mutta minunkin mielestä tavallinen corsa oli ehkä hitusen parempi.Corsa III kestää tosin paremmin kulutusta.