Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BlackCat sanoi:Uusimmassa Motorrad lehdessä (nro 17 ja siis Saksalainen paperilehti) oli juttua että Metzeler ja Pirelli siirtää osan tuotannostaan Kiinaan, saa nähdä muuttuuko laatu minnepäin. Joku saksaa enempi oaava voinee laittaa lyhyen referaatin tänne jos jaksaa.

Hurvatti sanoi:Mulla on tällä hetkellä kiinalainen Rosso II edessä. Vähän epäilytti aluksi, mutta ei tuossa ole mun mielestä mitään vikaa ollut. Laajemmalla otannallahan noita pitäisi tietysti katsoa. Ei yhden renkaan perusteella pysty minkäänlaisia johtopäätöksiä tekemään.
Kiinassa taitaa olla tällä hetkellä uusimmat tehtaat ja tuotantolinjat. Laadunvalvonnasta sitten niin tiedä... Joku tosin joskus oli sitä mieltä, että Kiinasta tulee juuri sen tasoista tavaraa, kuin sieltä tilataan. Mikä toisaalta osin kuulostaisi järkeenkäyvältäkin. Pirustako noista tietää.![]()
BlackCat sanoi:Uusimmassa Motorrad lehdessä (nro 17 ja siis Saksalainen paperilehti) oli juttua että Metzeler ja Pirelli siirtää osan tuotannostaan Kiinaan, saa nähdä muuttuuko laatu minnepäin. Joku saksaa enempi oaava voinee laittaa lyhyen referaatin tänne jos jaksaa.

Miihkaili sanoi:Valitettavasti heikkoa laatua kompensoidaan yleensä pudottamalla vaadittua vähimmäislaatutasoa, jolloin myyntiin tuleekin sitten niitä ns. maanantaikappaleita![]()
Hurvatti sanoi:Tilaaja vissiin määrittää sen vähimmäislaatutason? Jos/kun niin on, niin se on jälleen kerran tilaajasta sitten kiinni, tuleeko huonolaatuista tavaraa myyntiin asti vai ei. Eikö?
Pete2 sanoi:Täytyykin tutkailla tuota valmistusmaata. Ostan kyllä mieluummin eurooppalaisen eli merkitsee minulle.
Crassus sanoi:^^OT mutta ei varmasti ole Nokian Renkaat edes lähellä tuota. Ei taida olla kuin promilleluokkaa... Ja oli renkaat tehty missä vain niin laatu on se mistä maksetaan. Jos kiinassa tehdään 30% voitolla renkaita niin ne erittäin todennäköisesti ovat aivan yhtä laadukkaita kuin muualla tehdyt. Muutenhan sinne ei tehtaita perustettaisi ja ne uudet tehtaathan juuri ovat moderneimmat ja niillä on kyky tehdä sitä korkeaa laatua.