• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pipercrossin Öljyäminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasitee75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Vaajakoski
Minkähänlaista öljyä laitetaan tuollaisiin Pipercrossin vaahtomuovisuodattimiin?
Nyt ne on pesty ja kuivattu.
Hyllystä löytyy Valvolinen jotain crossipyöriin tarkoitettua sinistä tahmeata sekä kn puhdistus/öljysetti plus tavallista moottoriöljyä.

Itse varmaan kokeilisin sitä Valvolinea ensin, tuo K&N:n tavara taitaa sopia ennemmin noille puuvillasta tehtyihin suodattimiin (paneelit, rinkulat, jne.).

No sellainen "visio" itselläkin oli,mutta ajattelin että kysäistään kuitenkin ensin
biggrin.gif

Tuo nimittäin on sen verran tahmeata evästä että sillä taitaa hätäiseen tukkia vääränlaisen suodattimen.
omg.gif

Mulla taitaa olla Pipereille tämmöstä.
Tällä rasvannu puhtaan filsun ja pistänyt muovipussiin. Sitten puristellut siinä pussissa aineen filtteriin. Ei sotkeennu kädet, kun tuo on niin pirun sitkeätä tavaraa.

Vaikuttaa samanlaiselta kun tuo mun valvoline,pirun tahneata evästä...
biggrin.gif

Kumihanskat kädessä niitä puristelin sillä öljyllä.

Nyt vaan kelejä odotellessa,josko mp-näyttelyyn viikonloppuna...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back