• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Piparia tarjolla!

PIPARIA TARJOLLA

Elikkäs, Turku.Org juhlii pikkujoulua 21.11 klo 18 alkaen.
Paikkana tällä kertaa on TYS:n kerhotila, osoitteessa Inspehtorinkatu 4B (yläkerrassa, käynti talon takaa). Paikalle pääsee busseilla 50, 51, 53, 54 ja tietysti taksilla. Hiljaisuuden jälkeen jatkamme juhlintaa Zanzibarissa.
Tilaisuudessa esiintyy suuren suosion saavuttanut Skandinavian Drunk´s
Tarjoilusta ja tilavuokrasta johtuen tilaisuus maksaa 5€ / hlö. Maksu kerätään illan aikana. (tarjoilut ovat vähälaktoosisia, jos muita ruokarajoituksia, ilm. privalla)

xmas11.jpg

Suap nähjä piäseekö paekalle...

Onkos tarkotus laitella jotain lappuloita rinnuksille, jotta 'minä olen Matti ja nicknameni Teppo' tms?

eikö yhtään ilmoa? No saadaan sitte kuitenki turun edustus isommaksi kun koko muu suomi yhteensä =p

Haasteita on heitelty päydön alle juonnista ja piparin halkasusta. Katotaan kalkkiviivoilla kuka lunastaa lupauksia. Yks kova luu jo on ilmottanu luopuvansa kruunun tavottelusta, pelko on paha
cool.gif

Näkyy reeneissä
033102beer_1_prv.gif

Elikkäs, ennakkoilmottautuminen ko. bileisiin, enemmän kuin suotavaa. Näin mun on hieman helpompi hahmottaa tarvittavan safkan määrää....
033102beer_1_prv.gif

Kaipa sitä täytyy lähteä kotikuntien kerho"kavereihin" tutustumaan eli +1 tulossa... Mikäs tuolla on noin niinkuin yleensä meininki...?
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back