• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

pinnavanteelle rengasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hp10a10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
rellonen sanoi:
Äläs nyt, näinkö on? :paikallatuulee:

Kyllä näin on. Lisäksi VN:n rengas on syytä tarkistuttaa määräajoin Kawasaki Heavy Industries valtuuttamassa merkkiliikkeessä tai sertifioidussa katsastustoimipisteessä.

vetomies sanoi:
Kyllä näin on. Lisäksi VN:n rengas on syytä tarkistuttaa määräajoin Kawasaki Heavy Industries valtuuttamassa merkkiliikkeessä tai sertifioidussa katsastustoimipisteessä.

Luvanvaraista toimintaa joka tapauksessa.

Minä olen nappularengasvehkeissä käyttänyt yleensä normaaleja eli ns. ohuita sisärenkaita. Niitä on tullut paikkailtua erilaisten reikien vuoksi ja tyypillisesti ne ovat jostain pistoreiästä hiljalleen tyhjentyneet. Kerran on tainnut painavassa pyörässä eturengas puhjeta läpilyönnissä eikä silloinkaan mitenkään räjähdysmäisesti. Joten en minä sitä mitenkään erityisen vääränä säästönä pidä, vaikka saatan samoilla sisärenkailla ajella useamman vuoden. Kyllä sen huomaa kun ei ala ilma sisällä pysyä. Mutta jos senkin verran ajelee, että päällysrengas on kerran kesässä vaihdettava, on mielestäni turhaa vaihdella ehjää sisuskumia.

Sinänsä sisärenkaan käytöstä ehjän tubeless-renkaan ja -vanteen kanssa ei ole mitään lisähyötyä.

Back