harmaahukka
Rauhallinen kaahari
- Sijainti
- asuinpaikka tuntematon
Juuripa Raid II:ssa en ole havainnut vielä kertaakaan pinlockin säätötarvetta, vaan on ruuvien ja holejen suhde pysynyt koko ajan saman nelisen vuotta ja kalvo tiiviisti kiinni. Ehkä johtuu sitten tuosta varovaisesta irrotustavastani, joka ei ehkä muuta säätöruuvien asentoa tai vahingoita silikonia niin kuin muut irrotuskeinot.Tossa oli aikaisemminkin puhetta Shoein kypärien kanssa. Eli mulla ainakin joka kerran kun irroitan visiirin, pinlock löystyy ja joudun noista ruuveista sen uudelleen säätämään, kyseessä Raid II. Lieneekö Shoei ominaisuus, ei tehnyt sitä ihan uutena, mutta sitten se rumpa alkoi.mites shoein pinlockin kanssa? mulla talven jälkeen pinlockin alareuna alko repsottaa ja huurtuu nyt ku ilmaa pääsee visiirin ja pinlockin väliin. pystyykö sen pinlockin asettamaan uudelleen paikoilleen vai onko siinä joku tarrapinta kuivahtanut?
vai käynkö ostaa uuden pinlockin?
Itse säädän sen visiiri irti, väätelen ruuveja kunnes Pinlock osuu visiiriin (yleensä siitä alhaalta irti), sitten visiiri paikoilleen ja avot !
-hh-
PS. Kun visiirin päästää takaisin jännityksestä, kannattaa olla tarkkana, että pinlock asettuu luontevasti ja tasaisesti visiirin pinnalle. Jos se jää vinoon, ei varmasti pidä.