• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pimp my Bike! by Storm-Motor

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pahus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En mä noiden pyörien kauneudesta tiedä, mut kunnioitan kavereita, jotka osaa tehdä noita hommia... Näkeehän noista, et on kavereilla tuunaustaito hallussa.

Ääni meni Arvuuttajalle eli #3. Perustelut: Hauska ja omaperäinen teema. Olen nähnyt tuon pyörän livenäkin Power Biken parkissa; olikohan se touko-kesäkuun vaihteessa. Luonnossa paremman näköinen kuin kuvassa...

rumiahan noi on kaikki
biggrin.gif

No huh-huh, ettäkö oikein kaunein  
crazy.gif
, mutta ehkä vähiten rumin mun mielestä #5 (Guzzi); sille siis mun ääni.

itse en "pimpatulla" haluaisi välttämättä kyllä ajaa ja onhan osa noista ihan no joo jätetään sanomatta minkä näkösiä mutta vanhana RGFn omistajana meni ääni sille! onhan siihen saatu vähä jo näköäkin
smile_org.gif

mulle riitti että oli kylän nopein 125cc
tounge.gif

...mielestäni tässä kaveri joutunu näkee ENITEN vaivaa muutoksien suhteen oli niistä sitten kuka mitä mieltä tahansa  
wink.gif
Millähän perusteella? Noiden kuvien/tietojen perusteella yhdestäkään ei pysty sanomaan, että paljonko laitteen eteen on aikaa, vaivaa ja rahaa käytetty.
Näyttäis tossa Suzukissa ainakin lokari, etukate, "tankki", satula ja takakate olevan jotain kotikutoisia.

Vakiompia

Annoin kans tälle ääneni, vaikka voikin olla just semmonen mitä ei voikaan katsoa kun just tollasista pikkukuvista.

Itse aattelin että skabaan olisi ilmoittautunut isolla kädellä rakennettuja fightereita etc mut ei ilmeisesti ole kiinnostusta porukalla sit ollut laittaa kuvia pyöristään.Mistä se johtuu niin siihen en spekuloi millään tavalla.Modatut pyörät on omasta mielestäni tosi cooleja.Itsellä alkaa 3 pyörän modaustournee talvella :)Avopuolison 600gixxeri,oma stuntticebari (kilvellinen)ja kaverin i/ö turbogixxeri.Eli talvella tulee taas talli kaikinpuolin tutuksi.Avopuoliso kehaisikin jo että siirtää mun postin tulemaan talliin ja lupasi vielä hommata ison sohvan,jääkaapin,kahvinkeittimen ja mikron sinne että saan ns asua sielä
biggrin.gif
Oma vaatimus oli että jääkaappi on aina ladattuna siiderillä ja roskaruualla.
033102beer_1_prv.gif

Back