Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menee 15tkm jos nätisti ajelee, eikä tarvii aina niin nätistikään ajellaMulla pilot road 2 nii huollossa sanoivat et 5tkm menee kyl jos nätisti ajeleeMeinaa välillä kyl vähä takapää lipsua![]()
![]()
HÄH? 15000km? Mulla meni 9000 kilsan jälkeen nahkoille viime kesänä.Menee 15tkm jos nätisti ajelee, eikä tarvii aina niin nätistikään ajellaMulla pilot road 2 nii huollossa sanoivat et 5tkm menee kyl jos nätisti ajeleeMeinaa välillä kyl vähä takapää lipsua![]()
![]()
![]()
En muista renkaan merkkiä mutta hyvillä mää olen aina ajellut.![]()
Paineista minen sano just nyt mitäänMillä paineella ajelette Michelinillä?
Entä onko misukassa radalle asti pitoa?
Kohta ois renkaat vaihto kunnossa ja harkitsen pilot road 2
MÄ olen hitainPaineista minen sano just nyt mitäänMillä paineella ajelette Michelinillä?
Entä onko misukassa radalle asti pitoa?
Kohta ois renkaat vaihto kunnossa ja harkitsen pilot road 2![]()
Radalla on ainakin mulla riittänyt... Toisaalta, olenkin hitaan ryhmän hitain kuski![]()
Kuvista päätellen tuo keskellä oleva kuvioton osuus on aivan huomattavasti pienempi kuin Z6:ssa joten luulisi että ongelma on Misukassa on lähes merkityksetön!?Taka renkaassa on hieman samaa ongelmaa kuin Mezelerin Z6:ssa eli renkaan keskellä ei ole kuviota => hieman vaikea ihmetellä paljonko jäljellä.
Mites ne voi olla maadoitusraitoja jos eivät kosketa edes maata? Eli ne näkyy siellä urissa ja uutena oli koko kumin ympäri, mutta kuluneet tietenkin pois. Muutenkin oli aivan uusi juttu että renkaissa jotain maadoitusraitoja yleensä on.Olisikohan maadoitusraitoja kuitenkin? Power 2CT:ssä ainakin sen ympäri menevän raidan funktio on maadoittaa pyörä, kun silica ei johda sähköä samalla lailla kuin perinteiset noesta keitetyt kumit.