Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ehtii kasvamaan, ettei kuolo korjaa ennen.Hyvä vaan että koheltavat, kokeilevat rajojaan - ja luultavasti vähitellen oppivatkin mokistaan.
Ehkä vekaroista kasvaa sitten vähän isompina avarakatseisempia ja suvaitsevaisempia aikuisia - kun on tullut itsekin tehtyä erheitä.
-hh-
Riippuu vähän, että mitä oot niille sanomassa. Jos meinaat jonkun valistussaarnan veisata, niin olet "vitun homo joka ei tiedä mistään mitään"Mehän ollaan niitä lähes jumal-hahmoja niille, ainakin kun omaa mopoaikaa muistelee.
Joo, tarkastetaan. Piikin yllätyskatsastuksia on tehty silloin tällöin ja viikonlopulla hankittuun mopoon tullaan soveltamaan samaa tarkkailua.Menkääpä vanhemmat, jotka omistatte tämän ikäisiä muksuja joskus salaa katselemaan sinne kaupungille, miten lapsenne ajavat. Porukassa tyhmyys tiivistyy.
Niin, olikohan? Täytyyhän niiden nykyään osoittaa liikennesäännöt tietävänsä, mutta ei se päntätyn soveltaminen käytäntöön tule tuossa(kaan) iässä mitenkään itsestään.Ainahan toi on tollasta ollu. Tuurilla siellä mennään, jos hengissä pysytään. Ennen oli tilanne vielä karmeempi, ku ei tarvinnu ees mopokoulua käydä.
Teil on siel eri murteet si...Ite oon maalta enkä oo ikinä mistään vi..n rakkorista kuullutkaan...Jännää, ostakaa lapsillenne rakkorit. Ne on enemmän tarpeeseen siellä maalla!
Yhdyn tähän, olen todennut sen oman teinin kohdalla, puhua on turha kun mennään "mitä välii" asenteella.Pennut on koheltanu mopoilla ennenkii, ja tulee koheltamaan vastakin. Tuuria toivon niille roppakaupalla, koska se on enimmäkseen ainoa millä mopotyypit selviää hengissä.
Järkipuhetta voi yrittää
*nauraa ihan kippurassa* mopopojille(tai tytöille) >>> järkipuhe siinä iässä, uppooko, no eiiii!!!!![]()
Kyseessä lienee paalauskone?Teil on siel eri murteet si...Ite oon maalta enkä oo ikinä mistään vi..n rakkorista kuullutkaan...Jännää, ostakaa lapsillenne rakkorit. Ne on enemmän tarpeeseen siellä maalla!![]()
Niin ja kuka v*tun ääliö antaa lapselleen nimeksi x? Toisaalta, onhan niitä nykyään Frodoja ja Himatuikkujakin..."No eihän nyt meidän pikku x mitään sellaista tekisi" ... no eipä..![]()