Pikkujoulut, Tampere 6.12.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeks taidettiin pelata lähes kaksi kierrosta ja mulle riittää ainakin yks kierros tai jos joku todella haluu pelata niin voin keskittyä enemmän vain ylläpitämään nestetasapainoa :)

Joo, otin tarkoituksella nyt 1½ tuntia (viimeksi 1), et ehdittäisiin pelata rauhassa edes ne 2 kierrosta myös 5 pelaajaa/rata. Lisää vaan keilaajia mukaan, vaihtopelaajia voidaan tarvita enempikin.. :D

LaMasquerade sanoi:
Tähän kerään listaa keilaukseen tässä ketjussa ilmoittautuneista (huom. max. 10 järkeä ottaa parille radalle, tosin sinne voi tulla hangaroundiksi tietty.. saattaa jopa päästä viskomaan :P .. tai sit varataan lissää.. ):

LaMasquerade
Tenutinneri
Bren
Crnd
Smurffis
nancester
iideetee
kum1ankka
lowhill
Telos

Oho, siin onkin jo 10 nikkiä..

Mahdunx määja? :D

Etköhän sä tuomo mahdu.. sullahan on oma pallokin siinä heti niskan jatkona aina mukana.. :p

Tämän hetken määrä 20 hlöä (sisältää pari epävarmaa).
Ilmottautumiset mielellään ketjuun mahdollisimman ajoissa, niin voidaan tarvittaessa säätää pöytävarausta.

LaMasquerade sanoi:
Tähän kerään listaa keilaukseen tässä ketjussa ilmoittautuneista (huom. max. 10 järkeä ottaa parille radalle, tosin sinne voi tulla hangaroundiksi tietty.. saattaa jopa päästä viskomaan :P .. tai sit varataan lissää.. ):

Mua informoitiin, että me haluammekin tulla tänne kanssa :paikallatuulee: , ilman pallonvieritystoimintaa elisiis ympäriroikkumistyylillä. Oliko tuonne joku pääsymaksu tai kenkävuokra, muita kuin pelaajilta?

Bren sanoi:
Etelän eläville vinkkinä, että Onnibussin liput Hki-Tre ovat nyt alta 10 euroa suuntaansa.

Edit.

Keilailukin kiinnostaa, kunhan lopetus on siihen aikaan, että ehditään pöytävaraus lunastaa.

OK.Mä tuun ainakin edustamaan etelä-suomea,eli pikkujouluihin+keilaamaan(jos mahtuu)tai sitten muuten vaan hallille tsillaamaan.Toivottavasti löydän nämä kyseiset mestat,budjaan näillä näkymin hotelli ilveksessä.

Tervetuloa kaikille pidemmältä saapuvillekin!

Ja asiasta kukkaruukkuun:
Sain varattua meille kolmannen keilaradan, samalle ajalle kuin nuo kaksi muutakin. Täytetään sinne paikat tähän mennessä jonottamaan päätyneistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Lamasquerade päivittää keilaajien listan tuonne ekalle sivulle, kunhan ehtii.

Back